![]() |
Controle op mondmaskers (is de overheid zot geworden?)
Groot onderzoek naar kwaliteit mondmaskers
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200913_...it-mondmaskers Toen het land in crisis verkeerde en er geen mondmaskers voorhanden waren voor verplegend personeel, politie en hulpdiensten, voorzag Tom Gemels deze diensten (GRATIS) van 1,3 miljoen mondmaskers. Dit dreigt nu als een boemerang in z'n gezicht terecht te komen want de wetgeving, die twee maanden na de feiten in leven geroepen werd, verbiedt het verspreiden van mondmaskers zonder CE label. In België kun je dus veroordeelt worden voor feiten, gepleegd voor er een wetgeving voor was. De maskers werden wel voor de verspreiding ervan getest. Volgens mij deden deze maskers meer af dan de maskers die Maggie De Block liet vernietigen. Citaat van Tom Gemels: “Maar zes maanden geleden was die wetgeving er nog niet. Die regelgeving dateert pas van vier maanden geleden. Ik riskeer nu een huizenhoge boete omdat ik toen 100.000 zorgverleners, thuisverplegers, politie-agenten en brandweermannen gratis van mondmaskers heb voorzien. Want alles was toen beter dan geen mondmasker. Ik vond het mijn plicht om hen te helpen. Al mijn maskers zijn geleverd met de juiste douanedocumenten en de testresultaten bevestigden de goede werking”. |
over welk type maskers praat je?
die voor operaties, die voor covid op de intensieve, de stoffen dingetjes die we in den delhaize opzetten, ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be