![]() |
Een kleine voorbode voor mini kutpartijtje vooruit
Vooruit wordt onderuit.
Hier hebben ze een kleine voorboden van wat ze te wachten staan de belgicisten partijen. https://sceptr.net/2020/09/peiling-d...elang-en-n-va/ |
Een nieuw gordijn hangen verandert het interieur niet hé. Als ze nu denken dat ze met telkens maar een andere naam aan te nemen de kiezer gaan beïnvloeden hebben ze het duidelijk mis. CD&V of SP-A of Vooruit, het zal de kiezer allemaal worst wezen.
Inpakken en afdruipen! Dat is de boodschap die de Vlaming hun geeft. |
Citaat:
Een meerderheid met 2 aartsvijanden in vlaanderen. En verre van een 2/3 meerderheid.... De boer ploegt rustig verder. |
Citaat:
Zo kan met de zwarte brigade afstoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De realiteit is dat hij liever voort doet met sossen en met blauw, dan de bruine kliek erbij te halen. Als hij het in zijn eigen stad niet doet, zal hij het nergens doen. |
Citaat:
Wat gaan ze daar tegen doen????? Verkiezingen afschaffen misschien???? Zou me ook al niets verwonderen hier in dit apenland. |
Citaat:
Maar goed, mij stoort het niet, van mij mag je verder de blinde mol uithangen zo veel ge wilt, 't is u gegund. |
Citaat:
Hoe dan ook is het win win voor de Vlaming. |
Citaat:
Voor wanneer was dat ook alweer, Rikske ? |
Citaat:
Kunt u dat verduidelijken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons dus vooral niet lachen hé Rikske. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge behoort tot de categorie mensen die zich graag laten blij maken met een dode mus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be