Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het ware gelaat van de 'liberalen' in Mechelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255139)

Vlad 14 september 2020 15:40

Het ware gelaat van de 'liberalen' in Mechelen

Blijkbaar was Mechelen gisteren een totaal belegerde stad. Omdat enkele mensen hadden opgeroepen om tegen Vivaldi te protesteren. De 'liberalen' Vandersmissen en Somers, die geen problemen hadden met BLM-rellen in volle lockdown, lieten alle mensen die ervan verdacht werden voor de manifestatie naar Mechelen te zijn afgezakt in één cel opsluiten. Het maakte niet eens uit of ze zich aan de regels hielden of niet. Hopelijk zat er niemand met corona in de overvolle cel en vallen er geen doden.Bron.

Somers zal het nooit leren. Zijn voorgeslacht koos voor de moffen en hij voor de moslims en de Afrikanen. Die familie kiest altijd tegen de eigen bevolking. Dat zo'n polariserend iemand minister van samenleven mag spelen kan alleen in een ondemocratische schurkenstaat.

Pandareus 14 september 2020 15:47

Extreem-rechts wist dat er geen toelating was gegeven voor hun manifestatie. De politie was er ook voor beducht dat dit uitschot samen met de voetbal hooligans de binnenstad zou op stelten zetten.

Als de flikken een negatief advies geven, en de burgemeester & schepenen beslissen om vanuit veiligheidsperspectief een manifestatie te verbieden, dan houden normale burgers zich daaraan.

Vlad 14 september 2020 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9447960)
Extreem-rechts wist dat er geen toelating was gegeven voor hun manifestatie. De politie was er ook voor beducht dat dit uitschot samen met de voetbal hooligans de binnenstad zou op stelten zetten.

Als de flikken een negatief advies geven, en de burgemeester & schepenen beslissen om vanuit veiligheidsperspectief een manifestatie te verbieden, dan houden normale burgers zich daaraan.

De voetbalmatch was al verlegd dus dat was het probleem al niet meer. En iedereen tegen Vivaldi extreemrechts noemen is gevaarlijk he. Als je mensen een etiket opkleeft gaan ze zich ermee vereenzelvigen. Maar dat is uw bedoeling misschien.

Het valt ook op dat alle manifestaties tegen de huidige gang van zake verboden worden maar dat alle andere manifestaties, vooral die voor nog meer van dit (BLM), steeds worden toegelaten. Het is gewoon pure discriminatie.

Xenophon 14 september 2020 16:00

Citaat:

Wat zijn dat, normale burgers?

quercus 14 september 2020 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9447974)
De voetbalmatch was al verlegd dus dat was het probleem al niet meer. En iedereen tegen Vivaldi extreemrechts noemen is gevaarlijk he. Als je mensen een etiket opkleeft gaan ze zich ermee vereenzelvigen. Maar dat is uw bedoeling misschien.

Och bij Panda steekt het niet nauw als het op beledigen van Vlamingen aankomt.

Jan Meuleman 14 september 2020 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9447978)

Dat is zelfs zijn hobby.

Pandareus 14 september 2020 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9447975)

Mensen die niet extreem-rechts zijn. Of iets meer lapidair : geen uitschot dus. :-D

Max van Dietschland 14 september 2020 16:17

De VLD en MR doet mij denken aan de franskiljonne bourgeoisie uit de 18e en 19e eeuw.

Xenophon 14 september 2020 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9447993)
De VLD en MR doet mij denken aan de franskiljonne bourgeoisie uit de 18e en 19e eeuw.

Ja, dat zijn normale burgers.

reservespeler 14 september 2020 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9447975)

Linkse ratten?

Pandareus 14 september 2020 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9447978)

Wat heeft 'Vlaming' zijn hiermee te maken ? :-o Ik ben er ook eentje hoor. De enige categorie van 'mensen' waar ik volkomen van walg is extreem-rechts.

En ja, jammer genoeg hebben we dat soortje ook in vlaanderen... :-(

fox 14 september 2020 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9447992)
Mensen die niet extreem-rechts zijn. Of iets meer lapidair : geen uitschot dus. :-D

Dus iedereen die tegen Vivaldi is, de meerderheid van de Vlamingen dus, is extreem rechts volgens panda.

denkimi 14 september 2020 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9448010)
Dus iedereen die tegen Vivaldi is, de meerderheid van de Vlamingen dus, is extreem rechts volgens panda.

Wie niet voor mij is is tegen mij.

Dat vijandbeeld zie je heel vaak bij extreem linksen. Iedereen die het niet met mij eens is is uitschot en moet verdelgd worden.

Of hoe fascisten zichzelf anti fascisten noemen en het nog zelf geloven ook.

marie daenen 14 september 2020 16:42

Citaat:

Heb jij een manifestatie gezien???

marie daenen 14 september 2020 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9447993)

Mij stilletjes aan eerder aan de stoottroepen van nazie-Duitsland

Hypochonder 14 september 2020 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9448010)

Onder andere aan dit vooral is te zien dat de zenuwen strak gespannen zijn bij de betrokken partijen: niets of niemand mag de vorming van deze regering en de daaraan gekoppelde redding van Belgique in gevaar brengen.

Jan Meuleman 14 september 2020 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9448009)
Wat heeft 'Vlaming' zijn hiermee te maken ? :-o Ik ben er ook eentje hoor. De enige categorie van 'mensen' waar ik volkomen van walg is extreem-rechts.

op uwe kop laten schijten en dan denken dat ge bij de hogere klasse hoort. That's the Panda spirit.

marie daenen 14 september 2020 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9448009)

Pandareus is tegen extreem rechts; maar staat als één man achter extreem rechtse Spaanse stootgroepen in Catalonië...
Je moet weten wat je wil het Panda...
Niet extreem rechts als het in je plaatje past en gecorrumpeerd links in alle andere gevallen...

quercus 14 september 2020 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9447992)

Mocht je ook maar een klein beetje objectief zijn dan zou je extreem-links evenzeer “uitschot” noemen. Maar dat doe je niet. Zoiets heet dubbelhartigheid.

marie daenen 14 september 2020 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9448021)
Wie niet voor mij is is tegen mij.

Dat vijandbeeld zie je heel vaak bij extreem linksen. Iedereen die het niet met mij eens is is uitschot en moet verdelgd worden.

Of hoe fascisten zichzelf anti fascisten noemen en het nog zelf geloven ook.

2 en zo inderdaad nog gevaarlijker zijn dan de echte facisten die er ten minste voor uit komen wat ze zijn...
zie gisteren het facistisch regeringsbeleid van vooral de VLD in Mechelen...
Het is om koude rillingen van te krijgen om te zien hoe zeer de democratie, zogezegd in naam van verdraagzaamheid, in dit land verkracht wordt...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be