![]() |
Peiling September Vbl+nva = 51 %
https://sceptr.net/2020/09/peiling-d...elang-en-n-va/
Uiteraard peilingen zijn peilingen maar ik zie al twee peilingen die NVA+VBL op + 50 % zetten verder zie ik in andere peilingen dat - 28 %" nu en direct" Vlaanderen onafhankelijk willen. Een minderheid , maar een duidelijke stijging - bijna 60 % van de Vlamingen overtuigd is dat België niet zal blijven bestaan. Ook hier een duidelijke stijging Uiteraard , peilingen hé maar neem nu Schotland. Bij een referendum voor onafhankelijkheid was het erg nipt niet van dat. Enkele maanden later ( met de Brexit gedicteerd door de Engelsen ) is London bang een nieuw referendum toe te laten in Schotland. En ze weten waarom Dus, als 60 % van de Vlamingen van oordeel is dat Belgie niet zal blijven bestaan. Dan zit hier veel potentieel in om ............ En een regering zonder de twee grootste partijen, met Waalse dominatie en Vlaamse minderheid moet nog komen |
Citaat:
Dat wordt lachen geblazen. |
Citaat:
Het gaat niet goed in het VK. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer komt die regering er ... dan gaan we los boven de 50% voor onafhankelijkheid :-)
|
Ik vraag me af waarom de grote kranten die samen met de gekende Vlaamse tv zenders peilingen hielden er nu niet meer mee naar buiten komen? Past de uitslag niet meer in hun kraampje?
|
Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/v...d-1638469.html Citaat:
|
huidige
|
Citaat:
Alle postjes die dan naar VB-mandatarissen zouden gaan en als gevolg daarvan alle belgo-lijken die uit de kast zouden donderen, het zou de huidige belgo-fascisten een opdonder geven waar ze de eerstvolgende eeuw niet van zouden terughebben. Neenee, terwille van het eigen hachje, moet de collaboratie tussen de Vlaamshatende partijen blijven bestaan. Al de rest zijn drogredenen. |
Citaat:
Veel last van overdreven standvastigheid heb jij niet hee ? :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be