![]() |
#RipJKRowling
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...teit-een-knau/
De schrijfster van o.m. de Harry Potter boeken heeft het zwaar verkorven bij de transgendergemeenschap en hun sympathisanten. Het begon blijkbaar allemaal met een tweet waarbij iemand zich afvroeg wat een goede benaming zou zijn voor mensen die menstrueren. Rowling maakte daarbij de "grove fout" door te tweeten dat zulke mensen gewoon vrouwen genoemd worden. Oei, oei, er waren nogal wat tere zieltjes op hun teen getrapt. De hetze blijft duren want haar nieuwe boek Troubled Blood kreeg een vernietigende recensie van The Telegraph. Het hoofdpersonage is een seriemoordenaar die zich graag kleedt als vrouw. Hetgeen The Telegraph nogal kort door de bocht interpreteerde dat Rowling als moraal had dat je nooit een man in vrouwenkleren kunt vertrouwen. Het kwaad is geschied. Zelfs vroegere vrienden zials Daniel Radcliffe en Emma Watson nemen ook afstand van de schrijfster. Het is maar 1 voorbeeldje hoe wokeness tegenwoordig schrikbarende vormen aanneemt en begint te lijken op sektarische idiotie. Een "dader" wordt onmiddellijk gebrandmerkt en geisoleerd en is dan voorwerp van een haat- en lastercampagne. Gewoon omdat er gesteld werd dat vrouwen menstrueren. Kijk, van mij mag iedereen zijn wie ze willen zijn en leven en laten leven etc. Maar met dit soort acties wordt het wel heel moeilijk zoniet onmogelijk om nog enige sympathie op te brengen voor dat gendergedoe. En die klote wokeness in het algemeen. |
Citaat:
Het artikel las ik deze morgen. Hoge bomen vangen veel wind en ieder woord wordt tegenwoordig gewikt en gewogen. Gratis publiciteit. |
Zou ze wakker liggen van een dalende populariteit van haar persoon? 't Zou me verbazen. Ze is al elfendertig keer binnen. En ondertussen brengt Harry P nog kruiwagens geld binnen...
|
Citaat:
|
Wel zo grappig is dat veel van die wokers de kihderen zijn die met Harry Potter opgegroeid zijn.
|
![]() |
Oei, ik schrok even toen ik de titel zag. Ik dacht even dat het echt RIP JK Rowling was. :cry:
Gelukkig niet. Maar die idiote historie over "vrouwen" die menstrueren is zo triestig dat ik er ook bijna om kan :cry: :cry: :cry: |
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Ze hebben daarvoor niet de nodige onderdelen. En er iets niets dat een militair in oorlogsgebied meer wantrouwd dan een man in vrouwenkleren. |
De mensheid is aan het infantiliseren. De 14-jarige puberale dwaas is het ideaalbeeld aan het worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het resultaat van de jaren 90. Toen plots de minderjarige meer aandacht begon te krijgen. Niet altijd onterecht uiteraard. Gezagsdragers worden steeds jonger. Onkwetsbaar. |
Citaat:
Es ist Zeit für Rache! :twisted: |
De moordenaar in Psycho is ook een man die zich als vrouw verkleed. Moet Hitchcock dan niet ook geofferd worden op het 'woke' altaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders is Qanon uw redder. ;-) |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be