![]() |
België wil tot 150 kwetsbare asielzoekers van Griekenland overnemen
België wil tot 150 kwetsbare asielzoekers van Griekenland overnemen
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wer...?ocid=msedgdhp We hebben blijkbaar nog plaats. |
Citaat:
Tijd dat bmen M. De Block ook gaat afvoeren. Die hun plan is dus geslaagd verder doorreizen naar de andere landen van de EU. In de huidige Coronacrisis stel ik mij dan de vraag, is dat niet gevaarlijk? Ach, die West-Vlaamse jongeren die in Portugal feest gaan vieren zijn, die zijn véél gevaarlijker op het gebied van Coronabesmettingen? :| p.s. Het plaatje bij de site die u doorgaf leerde: weer een hoop moslims bij? |
Citaat:
|
Benieuwd hoeveel deze mensensmokkel schuift.
|
wel ja, daar zitten we op te wachten. 150 individuen waar je geen zak kan mee aanvangen en die, als het wat tegenzit, in de criminaliteit terecht komen. Goed voor de score van VB
|
Citaat:
Laat de rest van de continenten hun shit oplossen op eigen bodem. |
Citaat:
|
En dan heeft men over het feit dat dit moet daar we we solidair en menselijk moeten zijn.
Vluchtelingen steken zelf hun kamp in de fik en vervolgens moeten we solidaire zijn en ze over Europa verspreiden. Wat een manifest verkeerd - en wanbeleid is me dat. |
Ze zijn toch niet zo achterlijk dat ze niet beseffen dat ze zo het zoontjesoverschot uit Afrika en het midden-oosten blijven aantrekken ? Voor elk leven dat ze redden vermoorden ze er daarenboven twee van mensen die de tocht niet overleven. Schiet erop tot het stopt en je zal mensenlevens gered hebben! Genoeg is genoeg. Op lange termijn help je niemand door de stoom van de ketel te halen.
|
Citaat:
Maar niemand wil het te begrijpen. Een beleefde oplossing, terug in bootjes en terugsturen naar de plaats(en) waar ze ingescheept geweest zijn. Kunnen ze daar wat ruzie gaan maken met de mensenhandelaren of misschien tot het besef komen dat de reizen die ze plannen niet de beste optie zijn en zij sedentair moeten leren worden in land(en) van afkomst. |
Citaat:
De EU staat trouwens open om migranten/asielzoekers te blijven ontvangen. p.s. Best 'leuk' (<-- door Sarcasmus) om er even op nagelezen te mogen worden de volgende site die blokletterde: OPEENS KUNNEN DE GRENZEN VOOR ARBEIDSMIGRANTEN WAGENWIJD OPEN |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn alter ego, die Sarcasmus of zou dat een dissociatieve identiteitsstoornis zijn die ik heb soms? ![]() |
Dat artikel van die 150 verschijnt morgen in de gazet van Benin. En tien minuten later maken 1500 potente jonge Afrikaanse mannen hun spullen in een plastieken zak, laden het smartphone nog eens goed op, en vertrekken noordwaarts naar de Middellandse Zee. Op zoek naar geluk en rijkdom.
|
Citaat:
Citaat:
Greek coast guard 'fires shots' at refugee boat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be