![]() |
Plinaire kamerzitting van vandaag
Ik volg het live
Dit is toch de vaststelling in noord en zuid dat België niet meer werkt En uit paniek voetbal trapt men de bal zover mogelijk |
Plinair als woord wordt geweigerd bij het scrabbelen.
|
Citaat:
|
Plinaire zitting
![]() |
Citaat:
|
We weten nu ook wat het woord van Wilmès waard is. Niets. En meer moet daar eigenlijk niet over gezegd worden. Alweer een loze belofte. De zoveelste.
|
Citaat:
Wat bedoelt u met "met welke achtergrond"? |
petrik glunderde
topdag voor zijn smurfenpartij |
De Roover dacht even dat hij beter kon dan Laurette Mitraillette, ongekroonde keizerin van de politieke hysterie.
|
L' extrème-centre. Vondst van Hedebouw.
't is eigenlijk een stand-up show. 't laatste kwartie of zo had ik geen geluid meer. Is er nu iets "gebuerd" of niet ? |
bij deze bewezen vanmiddag: België is morsdood.
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauwe woordspeling met "Plinius" (de Romeinse letterkundige). Plinaire zitting: Plinius die zit. |
Citaat:
Blijkbaar kan zo iemand dat zich permitteren, zeker bij de eigen achterban, die je zowat ALLES kan beloven, zonder enig resultaat. Om er één te noemen: De scheten van De Wever zijn niet te tellen, en toch zal hij nogmaals partijvoorzitter worden, verkozen door de eigen achterban. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er waren er een paar die maar bleven volhouden dat Wilmès haar woord ging houden. Dat het echter zover zou gaan, dat de leden van de oppositie door dictator Dewael de mond zouden gesnoerd worden, had ik niet voorzien. We gaan in ijltempo naar een regime richting Wit-Rusland. Betogingen tegen Vivaldi regering? Verboten. Oppositie wil het woord nemen in de Kamer? Kaltgestellt. Wie dacht dat bij het aantreden van Vivaldi, dit zou gepaard gaan met het magistrale "De 4 Jaargetijden" zal zwaar ontgoocheld moeten vaststellen dat hij in de plaats le bruit des bottes hoort, waar Onckelinx zo graag naar verwees... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden En dat wordt de regering vivaldi Waar een zware operatie nodig is En cdv kan dit als enige beslissing nemen |
Citaat:
Dit beeld bezoeken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be