![]() |
Welke vivaldi-partij en welke politieker gaan minister volksgezondheid worden?
Wie gaat de corona-knopen doorhakken?
Zouden ze daar lang over bakkeleien? Of geniepig doen met andere posten te vragen in de stille hoop van het niet op hun bord te krijgen? |
Al van direct na de verkiezingen (mogelijk zelfs al van ervoor) heeft de PS gezegd dat ze die post wilden in de plaats van Maggie, onafhankelijk van welke coalitie er kwam.
Dus mijn gokje , de PS. Wie dat wordt, geen idee, ik ken de hogere kaders allemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op BusinessAM worden er wat scenario's bekeken:
https://businessam.be/de-harde-wisku...nen-vivaldi-2/ Ge kunt eigenlijk alleen maar eindigen bij een PS-er als premier, dus het bovenste scenario. En dan denk ik dat ECOLO die minister gaat leveren. |
Zit er bekwaam volk bij ECOLO?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alles wat groen-politiek raakt , loopt gegarandeerd verkeerd !!
PS - SPa , PvdA - PTB & meesleepsels , van't zelfde laken een broek !! Zulke partijen horen zelfs niet thuis in de politiek !! |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...FBB314A9B2ED31 Citaat:
|
Wanneer da' miserabel hoopke poliZeikers eindelijk eens akkoord gaan ??
|
Vermits het virus nog lang niet verdwenen is, een viroloog, microbioloog of biostatisticus.
|
liefst de meest onbekwame
|
Citaat:
Minister van defensie, de grenzen bewaken. Minister van binnenlandse zaken, controle op naleven van de regels. Minister van economie, geld bijdrukken. ... |
Citaat:
|
Citaat:
Marc Penxten is burgemeester van Alken en tot nader order nog altijd lid van de N-VA. Moest de N-VA tot de regeringk kunnen toetreden, zouden het inderdaad goede keuzes geweest zijn. |
Kristof Calvo.
|
Citaat:
Dus niet Steven Vandeput of Marc Penxten. Marc Van Ranst of Steven De Gucht. |
Citaat:
dat het heus geen garantie is op een goede minister van volksgezondheid. Hup, op naar Marc Penxten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be