![]() |
Ursula gaf een GOEDE toespraak!
Een paar dagen geleden gaf Mevr Van der Leyen,Voorzitter van de EC haar equivalent van de "Jaarlijkse Parlementaire openingstoespraak"...
Het was een krachtige toespraak,goed gedaan,moet ik (geen fan van haar) toegeven... Zoals gewoonlijk is de pers en zelfs mensen die beter zouden moeten weten weer helemaal weggelopen met de VERKEERDE punten.Namelijk dat gedoe van "groene economie" en zo.... Allemaal leuk en wel,en helemaal poco. BELANGRIJKSTE echter,in mijn (averechtse) ogen dan was haar stukje over het herwaarderen van arbeid en de belofte dat de Europese Commisie zal werken naar een minimumloon voor iedereen in de EU. Dit is ZEER belangrijk....het werd ook in haar toespraak ,eindelijk,duidelijk aangegeven dat werken moet lonen en gewaardeerd worden en dat werken tegen te lage lonen en omstandigheden iets onaanvaardbaars en degraderend is.... |
Wie gaat al die plannen betalen?
|
Citaat:
Bruce Wayne aka batman onder andere |
Citaat:
raad eens ,U mag 1 keer raden,U betaalt reeds,oeps,nu heb ik het verklapt :oops:.... Maar dat aangekondigd streven naar een Europawijd minimumloon voor WERK,wie kan daar tegen zijn hé? |
Ik vond het vooral een poco toespraak. Dat mens straalt ook machteloosheid uit, het zou me niet verbazen dat we met haar naar het definitieve einde van de EU gaan.
|
Citaat:
Tegen dan ben ik al lang naar Nieuw Zeeland vertrokken. 8-) |
Citaat:
Welk land dient als maatstaf? Griekenland of Polen? |
Citaat:
Het is duidelijk dat "lokale autoriteiten" niet bepaald aktief genoeg zijn.Er heerst teveel nog een laisser-faire,soms voor zaken (zoals transport) die nu al minstens 20 jaar spelen.En het is duidelijk dat,gezien het gaat om kwesties die burgers van meerdere EU-landen overspannen,er ingrepen van bovenaf nodig zijn omdat anders de zaak juridisch gewoon vastloopt. |
De Corona crisis was een uitgelezen gelegenheid voor de EU om haar nut te bewijzen. Wat doen we echter? Een terugvallen op de natiestaat.
|
Citaat:
https://ec.europa.eu/info/live-work-...e-eu-action_nl Het is overduidelijk dat er meer nut kon bewezen worden als de EU verder kon gaan, maar dan moet haar die macht gegeven worden. Als ze die macht neemt, wat zou je dan zeggen? "Dictatuur"? |
Citaat:
|
Citaat:
Hewel instellingen die wel paraat staan als het om de echte rijken gaat en veel blablabla verkopen op alle andere gebied... zulke instellingen lust ik niet en vind ik uiterst gevaarlijk voor de welvaart en het welzijn van de gewone mensen... Ik heb echt geen zin om in een tweede Venezuela terecht te komen... |
Citaat:
|
Ik ben blij voor onze Kelt dat hij de toespraak van U. Von der Leyen, 'Oh zoH gHut' vond.
Dat mens kan een opstekerke [sic] gebruiken. Tof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enneuhhh.....geen genante fotos van verschijningen in "groot ornaat outfits " verkrijgbaar van Ursula...... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be