![]() |
Met wie wil je nooit in de auto zitten?
Ik met Bart Tommelein: stel je voor dat hij de hele rit naar André Hazes luistert.
|
Tanja Dexters
Die botst altijd overal op en wordt nadien opgenomen in de psychiatrie. Neen bedankt :magniet: |
Citaat:
En ze bijt niet. |
Kristof Calvo.
|
Geachte heren
Goede Vlamingen gebruiken geen vervuilende, lompe wagen. Het wordt hoogtijd om het gebruik ervan te verbieden. Dit komt de rijwielers, dieren, leefomgeving en wegen ten goede. Bijna de helft van de Vlamingen is bovendien te dik. Daarom kan een beetje lichaamsbeweging (wandelen, rijwielen) voor deze vadsige Vlamingen alleszins geen kwaad. Met wagenwerende groeten |
![]() |
Ik,echt gezegd,vooralzeker niet met mijn eigen alter ego achter het stuur....
Zelfs met een benzine motor, vierwielaandrijving , automaat, moeten ze mij nog lossen op een bochtig parcours..... Dat rijgedrag zit er in , en gaat er blijkbaar niet meer uit.... En op een lang recht stuk zie je ze terugkomen,dan denk ik sukkelaars , leer eens deftig rijden alvorens een auto te kopen die bij jullie rijbewijs past...... Altijd opzoek om dé perfecte bocht te kunnen nemen... |
7 posts ver, en nog niemand die "een vrouw" heeft geantwoord :magniet:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mogelijke oplossing of zou dat te dramatisch getint zijn? :oops: |
Citaat:
Ik was er fan van toen ik mijn moto nog had. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Zou u met een vrouw meerijden mocht dat de enige mogelijkheid zijn om thuis te geraken? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be