Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Black Adder the Fifth (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255231)

Travis Bickle 20 september 2020 16:37

Black Adder the Fifth

Sinds een paar weken loop ik rond met de gedachte, hoe geweldig een vijfde seizoen van Blackadder wel niet zou zijn (geweest).
In mijn hoofd is de setting de 21ste eeuw, het bedrijfsleven.

Het karakter van Blackadder (Rowan) is werkzaam binnen een bedrijf geleid door personage vertolkt door Hugh Laurie. Vanzelfsprekend is de assistent Baldrick. Zowel Blackadder, als het het personage (vertolkt door Stephen Fry) azen op dezelfde promotie binnen het bedrijf. De assistent van Fry, is onze vriend 'Captain Darling'.

In (zoals gebruikelijk) zes episodes wordt naar de promotie gewerkt. Er zijn ook enkele terugkerende karakters. Lord Flasheart zal de IT afdeling leiden en uiteraard is ook Bob deel van de cast.

Ja, soms droomt een man ...

Libro 20 september 2020 16:40

Wat houdt er u tegen om een synopsis naar Rowan Atkinson te sturen?

Travis Bickle 20 september 2020 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9453508)
Wat houdt er u tegen om een synopsis naar Rowan Atkinson te sturen?

Zin voor realiteit.
Ik denk dat hij mijn synopsis dan naast de zoveel anderen legt en gewoon doorgaat met zijn leven.

Dadeemelee 20 september 2020 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9453505)
Sinds een paar weken loop ik rond met de gedachte, hoe geweldig een vijfde seizoen van Blackadder wel niet zou zijn (geweest).
In mijn hoofd is de setting de 21ste eeuw, het bedrijfsleven.

Het karakter van Blackadder (Rowan) is werkzaam binnen een bedrijf geleid door personage vertolkt door Hugh Laurie. Vanzelfsprekend is de assistent Baldrick. Zowel Blackadder, als het het personage (vertolkt door Stephen Fry) azen op dezelfde promotie binnen het bedrijf. De assistent van Fry, is onze vriend 'Captain Darling'.

In (zoals gebruikelijk) zes episodes wordt naar de promotie gewerkt. Er zijn ook enkele terugkerende karakters. Lord Flasheart zal de IT afdeling leiden en uiteraard is ook Bob deel van de cast.

Ja, soms droomt een man ...

Ik zou Hugh Laurie casten als Trump. Rowan Atkinson als zijn zijn woordvoerder en Baldrick als Steve Bannon.

Edit: maar in dit geval zou de fictie de realiteit nooit kunnen overtreffen.

Zucht 20 september 2020 16:52

Mogen er nog wel satirische series voor Britse TV gemaakt worden ?

Travis Bickle 20 september 2020 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9453524)
Ik zou Hugh Laurie casten als Trump. Rowan Atkinson als zijn zijn woordvoerder en Baldrick als Steve Bannon.

Zalig. Blackadder als de woordvoerder van Trump.

Elio di Supo 20 september 2020 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9453524)

In de parodiereeks The Windsors hadden ze eigenlijk al een goede voor Trump ook qua fysiek.

Hier samen met "Charles" en "Camilla".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be