![]() |
Hoeveel procent geef je aan een nieuwe doorstart
Om 18u30 gaan ze naar de koning.
Er is eigenlijk maar één vraag. Gaan ze terug onderhandelen of niet? Hoeveel procent geef jij hieraan. |
Sta me toe te stemmen en ik laat het je weten.
|
Ik hou het op 30%.
|
Aangezien we er mogen van uitgaan dat de ersatz-vlamingen van vld, spa, cd&v en groen als vanouds zullen plooien voor hun francofiele meesters, valt er weinig goeds te verwachten.
|
Ik denk niet dat ze aan Fluppe durven zeggen : "Sire, 't is net mogelijk om nog een regering voor dit land ineen te steken".
Dus ze gaan wel iets moeten forceren. Ik denk dus 85%. |
Er zal vanuit bepaalde hoeken en partijen enorme druk zijn om deze coalitie van losers alsnog op poten te zetten. Hoeveel % kans dit zootje afval maakt is echt heel moeilijk te zeggen.
|
Nooit gedacht dat ik Kris Peeters gelijk moet geven, maar dit is echt de laatste kans voor al die partijen die schrik hebben voor verkiezingen, dus: ze doen zeker verder. Maar eerder van moeten, dan van willen.
|
It ain't over till the fat lady sings.
Heeft Bouchez al gepiept? |
Ah, verder onderhandelen. Dat zullen ze wel doen, maar ik denk niet dat dat er een regering gaat komen.
|
Bouchez is akkoord gegaan met de lijst van eisen. :|
Kunnen wij burgers iets doen om de sfeer tussen de Vivaldisten kapot te krijgen? |
Citaat:
Maar ik zie het dat zooitje ongeregeld het niet vol houden tot 2024. |
Citaat:
|
Citaat:
2024 bedoel je waarschijnlijk... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vraag is niet hoeveel % is geef.
De vraag is hoeveel % ik krijg ! |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar is Bouchez akkoord om terug te "onderhandelen" met de "krijtlijnen". De enige wie gered is, is Connor. Hij is de zwarte piet terug kwijt. |
Citaat:
want alleen hij weet wat hij wil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be