![]() |
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
![]() |
Citaat:
|
Een goede Vlaming mag niet drinken!;-)
|
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een typische macho man huwt een typische goed uitziende vrouw en legt volgende regels vast: "Ik kom thuis wanneer ik wil, als ik wil, en hoe laat ik wil en ik verwacht geen tegenspraak. Ik verwacht een uitgebreid diner op tafel, tenzij ik je vertel dat ik niet thuis ben om te eten. Ik ga jagen, vissen, drinken en kaarten met mijn kameraden wanneer ik wil en je gaat er niet over klagen. Dat zijn mijn regels. Commentaar?" Zijn bruid zegt: "Nee, dat is goed voor mij. Begrijp wel dat er hier elke avond seks is om 19u....of je er nu bent of niet." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Dichter bij huis.
|
Citaat:
Hierbij wordt u vriendelijk gevraagd om uw bevel naar dhr. Depuydt in rein Nederlands op te stellen. Goede Vlamingen drinken inderdaad geen geestrijke dranken en beschermen de wondermooie Nederlandse taal tegen vreemde smetten. Bij voorbaat dank Citaat:
U slaat de bal volledig mis. Engeland ligt verder van Groot-Luik (Groß-Lüttich) dan de doorluchtige stad Antwerpen. Met rookvrije groeten |
Trololo.
|
Citaat:
|
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Ik zie dan meestal een leeg glas. Blijkbaar zijn er mensen die dan andere dingen beginnen te zien.:-D |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dan toch liever deze hoor. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be