![]() |
Volgend jaar: gaan zwerven in Korea~
Hoe meer ik er aan denk, hoe meer het me aanspreekt -> Vanaf heel die corona zever voorbij is het vliegtuig op naar the birth country. En daar rondzwerven in search of adventure, life in general....... discovering my true self and finally achieving peace of mind~
I so wish it was already the case......... zooooooo fed up with BE at the moment. You cannot imagine xD~ |
ik heb een flashback....
Dit is zo bembem 2018. |
With the difference I can now read & understand quite some Korean~
|
Citaat:
Rejoice, Vivaldi gaat straks uw uitkering nog eens verhogen. Misschien kan je dan op echt hotel in Z. Korea ! |
Dat ook :-):-) yep, life's good xD~
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo wordt het verschil tussen werken en niet werken groter. |
Citaat:
Mensen met een invaliditeitsuitkering kan je moeilijk nog wat centen afnemen hé. Werken gaan die niet meer. Een kameraad van mij is op invaliditeit terecht gekomen door een erfelijke ziekte. Die uitkering is onvoldoende hoog om zijn huis af te betalen en zijn kinderen te onderhouden. Zijn vrouw werkt fulltime. Hun huis staat nu te koop en ze trekken bij de bomma in. protip aan iedereen: zorg dat je een job hebt met een voldoende goede groepsverzekering die u in dat geval een rente uitbetaalt, want de staatsuitkering is om van te huilen.... |
Citaat:
Dat weet ik al jaren... Mijn dochter, weet je nog het gevecht van 22 jaar voor erkenning.. Die krijgt dus 0 euro... Ik heb ooit iemand al jaren geleden horen zeggen dat bij elke besparing die er in de sociale zekerheid gebeurde ze enkele procenten van zijn handicap afdeden en zodoende zijn uitkering telkens naar beneden ging... De sociale zekerheid is goed voor elke Belg,zolang hij zijn deel bijdraagt... In het andere geval wordt je van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk een habbekrats te krijgen... |
Citaat:
Ik heb de laatste weken enkele Koreaanse tv-series bekeken. Het lijkt er op (voor zover zo een serie iets of wat een waarheidsgetrouwe afspiegeling is van de dagelijkse realiteit) dat het toch een hele aanpassing zal zijn aan het sociale leven en de omgangsvormen in Korea. Benieuwd of we hier (of elders) een reisverslag zullen kunnen lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vele die u zijn voorgegaan zijn nooit teruggekeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be