![]() |
Hallelujah of boselfjes?
Met dank aan Elio voor de inspiratie voor deze draad. Stel dat je moet kiezen tussen de pest en de cholera (conservatieve christenen of progressieven) om uw maatschappij voor de komende decennia vorm te geven? Wie kies je dan en waarom?
|
Op conservatieve christenen zit ik niet te wachten.
|
Citaat:
|
Progresieven natuurlijk.
Vrije sex, weed, drinken, niet werken, u niet meer scheren... Bidden hebben we genoeg gedaan destijds. Niks van uitgekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Progressieven.
We weten dat christelijke zever 1500 jaar de maatschappij kan ontwrichten. Misschien is dat ook zo of nog erger met progressieven, maar de kans bestaat ook dat het zo erg niet zal zijn. Met een beetje geluk hebben ze kinderen die hun ouders zodanig kotsbeu zijn, dat het na 1 generatie al afgelopen is. |
De boselfjes.
Maar het is geen eenvoudige keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is een verwijzing naar deze post van Elio: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het daar heel moeilijk mee. Ze zijn allebei uitermate vervelend. Ik kan ze trouwens ook beoordelen van nabij. Sektarisch-christelijke schoonmoeder die om 4u 's nachts luidop bijbels ligt te lezen en zeer woke nichtje van mijn vrouw die vind dat Amerika dringend aan revolutie moet beginnen en de straatrellen geweldig vind.
Met geen van beide heb ik ook maar enige affiniteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tussen boselfjes en de religioten vind ik de keuze moeilijk. Tussen Biden en Trump vind ik de keuze al heel wat gemakkelijker. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be