![]() |
“Vlaanderen is de meest geestelijk achtergestelde regio van gans Europa”
Zegt El Hammouchi die het normaal vindt dat vrouwen die een scheve schaats rijden gestenigd worden.
https://sceptr.net/2020/09/el-hammou...n-gans-europa/ Vrouwen stenigen is een collectieve afspraak en u heeft geen enkel argument om te zeggen dat dat slechte afspraken zijn zegt hij. En dat komt dan uit de mond van een Westerse moslim. :roll: https://www.golfbrekers.be/we-vragen-ons-af-2/#comments |
Ach, hoe oud is dat kereltje ook alweer?
|
Hij heeft ook kritiek op Frankrijk. Misschien naar Nederland kijken dan. Ik lees verder dat hij eerst met de Vlaamse Zaak sympathiseerde, maar dat hij botste op een bepaalde culturele geslotenheid die hem er een afkeer van deed ontwikkelen. Zeker niet als onbenullig argument afschilderen.
Volgens ligt dit indirect aan Vlaams Belgicisme. Immers, veel meer mensen zien zich nu genoodzaakt voor het Vlaams Belang te stemmen, partij die veel bevraaglijke figuren en sympathisanten trekt. Daarom is het voor mensen met recente migratie-achtergrond moeilijk om mee te voelen met het Vlaams-nationalisme. Wat mij betreft zou het van het hart moeten komen, de liefde voor de Nederlandse cultuur, de geschiedenis van ons land en de welvaart (vooral die laatste). |
Citaat:
Citaat:
Hij is een witte boord terrorist en een gevaar voor de maatschappij. |
21, dat is nog jong. Maar gezien hij moslim is kan hij al getrouwd zijn en zelfvoorzienend, dus deelname aan de samenleving kent hij vast al.
|
Citaat:
|
Ach ja, een Islamist voor de Vlaamse Zaak verloren is misschien geen groot verlies.
|
Citaat:
En zo werd hij al omschreven dor de media sinds 2018. Hij verdient de kost sinds 2016 opiniestukken te schrijven voor onder andere De Standaard, Knack, De Morgen en VRT. |
Citaat:
Nu hoor je geen enkele poco. Als hypocrisie een ziekte zou zijn, was de ziekenkas direct failliet. |
Meningen van religieuzen zijn sowieso niet relevant.
|
binnenkort zit dus gans afrika hier
|
Ik vraag me af waar onze multikulle pijpers zitten, nochtans een uitgelezen draadje om de uitspraken van deze sharia-adept te vergoelijken...
|
Citaat:
|
Citaat:
En poco's zoals imam Somers dan maar lullen over een Westerse islam. |
Zou die Kloothman ook de eerste zijn om zijn eigen vrouw te stenigen als de situatie zich daar toe zou lenen?
Onbegrijpelijk dat dergelijke debiele uitspraken zo bitter weinig gechallenged worden door al die woke actiegroepjes en andere verontwaardigde boselfjes. Nog meer bewijs dat je die eigenlijk niet au serieux kan nemen en dat ze eerder maatschappijvernietigende doelstellingen hebben. Geperverteerden. |
Citaat:
Die zitten allemaal te samen met de politiek correcte media in een donker kamertje te wachten tot dit weer is voorbij gewaaid... See no evil,hear no evil... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be