![]() |
Welke feestdag ruilen voor 11 juli?
Er is ook beslist dat de deelstaten hun feestdag mogen omzetten naar een wettelijke betaalde feestdag... door een andere te schrappen.
welke zou jij willen ruilen? even poll toevoegen |
Van mij mag 11 november eraf.
Vooral omdat ik liever een extra betaalde dag heb in de zomer. |
Allerheiligen is te deprimerend. Liever halloween. Dat hoeft geen wettelijk betaalde feestdag te zijn.
|
Volgens mij zou 21 juli meest logisch zijn.
Bovendien maakt het niet veel uit in de kalender. |
Kerstmis. Het is altijd boel met welke schoonfamilie waar Kerstmis te vieren en waar.
|
Alle feestdagen die christelijk gerelateerd zijn mogen voor mijn part worden afgeschaft.
|
Citaat:
|
21 juli mag weg omdat België toch verdwijnt, toch mag er in de plaats een nieuwe feestdag of twee bij komen.
Hoe meer verlof of feestdagen hoe beter 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voornaamste blijft voor de meeste, een betaalde "vrije" dag. |
Citaat:
Ook onze voorouders vonden deze periode deprimerend, maar de winterzonnewende is de ommekeer naar terug langere dagen en kortere nachten. Als er 1 feestdag behouden zou moeten blijven dan is het deze wel. |
ik wil geen enkele ruilen, bij ons is de communautaire feestdag nu ook een dag verlof.
|
Citaat:
Dit is een zeer wijze uitspraak. Als het aan Dhr. Depuydt afhangt, zou bv. de tiende der bloeimaand ook een hoogdag worden. Op 10/05/1871 werd het Verdrag van Vrankvoort (Frankfurt) ondertekend. Hiermee kwam er op plechtige wijze een eind aan de oorlog tussen Pruisen en onze Vrankrijkse erfvijand. Moge Lotharingen en de Elzate (Elzas) van Vrankrijk verlost worden! Hoogachtend |
Citaat:
Allerheiligenavond (All Hallows Eve) is een uitheemse hoogdag die uit geldelijke overwegingen hier ingevoerd werd. Het wordt hoogtijd om dit vreemd gebruik terug naar land van afkomst te zenden. Goede Vlamingen laten hun beschaving niet met dergelijke vreemde hoogdagen besmeuren. Met Vlaamse groeten |
Citaat:
Met overzeese groeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be