![]() |
Eerste ruzie in de Vivaldi-coalitie is een feit.
Bouchez heeft het over 1580 euro bruto als minimumpensioen de sossen over 1500 netto.Een operatie die 3,6 miljard euro zal kosten terwijl er in de enveloppe voor nieuw beleid slechts 3,3 miljard zit.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...chez~afc78a9d/ Ik denk dat dit een echt kibbelkabinet wordt.Bouchez voert oppositie tegen een regering waar zijn partij in zit. |
Het was voorspelbaar dat Bouchez zijn grand bouche niet lang zou houden. Zelfs een debiel wist dat.
Wilmés zou geen verlenging meer krijgen dus er moest en zou er een regering komen. Mét Bouchez. Ze is er nu. En ze zal niet anders kunnen dan blijven, ook als zal het bommen van Bouchez regenen. |
Citaat:
|
Waarom komt dit spontaan in me op?
|
Citaat:
Hij gaat voor de zoveelste keer op z'n arrogante bek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet te vroeg juichen zeg ik altijd. |
Er geloofde toch niemand dat die zijn mond ging houden tot het einde van de regeerperiode? Vivaldi zal vooral een constante strijd worden tussen Magnette en Bouchez. Telkens als er weer zo'n vage deel van het akkoord "uitgewerkt' moet worden zal het er bovenhands op zitten. Deze regering zal met zichzelf vechten tot ze valt of genadeloos afgemaakt wordt door de kiezer in 2024.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be