![]() |
Heeft Trump Covid of is het fake?
Heeft Trump Covid of is het fake?
|
Waarom denkt u dat het fake is?
|
Citaat:
Let maar op: binnen een week of zo is hij ‘hersteld’ en praised hij the lord. Dat is gewoon een theaterstuk. :lol: |
En als het echt is, is de kans redelijk groot dat hij hier - gelet op zijn leeftijd - zwaar ziek van zal zijn of zelfs zal sterven.
Ik beweer niet dat die clown er niet toe in staat zou zijn, maar ik zou toch voorzichtiger zijn... Over Marie-Rose Morel bestaat er ook een topic waarin werd gesuggereerd dat haar ziekte fake zou zijn geweest. |
Het zou best mogelijk zijn dat het fake news is. De quarantaine geeft hem de kans om enkele dagen op adem te komen en zich voor 110 % verder te storten op de verkiezingsstrijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
'Do as I say...' syndroom. :-( |
Citaat:
Trump: 'I AM HEALED, I AM HEALED. PRAISE THE LORD'. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed we zullen zien, als hij echt ziek wordt zal ik mij verontschuldigen. |
Citaat:
Momenteel is het voor hem toch geen goede zaak. Ik denk niet dat het fake is. |
Citaat:
edit: het is zelfs erger dan dat: Deep State heeft Trump zijn coronatest vervalst natuurlijk... |
Citaat:
Het ging om de vergelijking met de verwerpelijke houding van posters in het Morel topic, niet over Trump -> over de poster, en dat ben JIJ hier, niet het 'lijdend' voorwerp, hoe vettig ik dat voorwerp ook vind. |
Citaat:
En wat ik hier zeg over Trump meen ik. Die gast liegt over alles. En dit komt hem gewoon zeer goed uit. En nogmaals: als hij echt ziek wordt zal ik mij verontschuldigen. |
Citaat:
Maar: ge hebt me wel begrepen. -> (Laaveneirs, da's een open boek voor mij sinds mijn eerste liefke van dat huiske tegenover de Stella aan dat hedendaags roeiboot jachthaventje.) :-P |
Nieuw voedsel voor onze samenzweringsartiesten.
|
Citaat:
En dan nog gaat ge beweren dat hij samen met Elvis op een luxejacht werd waargenomen ? |
Kwestie van tijd voor tolerant links hem dood komt wensen.
Op twitter is de storm al losgebarsten en wordt 't ware gelaat overvloedig getoond. De laatste deftige, fatsoenlijke Dem, Tulsi Gabbard, heeft getoond wat 'menselijkheid' is. |
Vanuit strategisch oogpunt, lijkt het me bijzonder onverstandig om dit te faken.
Zeker gezien zijn eerste reactie(s) op het virus. |
Who cares?
Als het waar is wordt het uitgespeeld dat het stemmen levert. Is het niet waar idem dito. Zelfs als hij zou betrapt worden op faken en zegt; "zie je, het is dus onschuldig en jullie trappen er met plezier in (linkse idioten)... Dan nog levert het hem stemmen... Net zoals al de leugens van Pelosi haar in haar kamp enkel meer stemmen oplevert... Zalig naïef hoe" kenners" hier op dit podium reageren. ???? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be