![]() |
Moet men Fransen terugsturen die naar onze kuststreek komen?
Moet men Fransen terugsturen die naar onze kuststreek komen?
Als ik eens aan de kustr ben merk ik dat er enorm véél Fransen 'ons' land aandoen. Is dat wel goed in een situatie waarbij een land dat praktisch volledig rood staat op basis van het Covid-19 probleem om die allemaal maar te ontvangen of zoeken zij zelf een uitweg? Aan de grens laten omkeren wegens teveel risico? Was de regel niet: "Blijf in uw kot!!" Ik voeg daar met enige graagte nog aan toe: Blijf in uw eigen land" (<-- het laatste is niet alleen voor Fransen van toepassing) |
Citaat:
|
Citaat:
Blijf eens in je kot. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Dat is allemaal belachelijk he. Die epidemie komt overal naar evenwicht uiteindelijk. Welke zware dwaze kosten die kiekens van overheden ook proberen te maken om dat te beletten. |
De commercanten en de horeca zijn maar al te blij dat Fransen komen (natuurlijk niet dat Noord Afrikaans crapuul). Doorgaans zijn Fransen trouwens nogal positief tegenover België.
|
Citaat:
|
Everytime reste le bienvenu.
|
Iedereen blijft in de toekomst maar best in zijn eigen parochie. Mensen hebben dat eeuwen zo gedaan en dat bleek uiteindelijk nog het beste.:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat waren meestal rustige relaxte en gelukkige mensen. Iedere zondag steevast naar de kerk met alle andere parochianen. Na de mis bijpraten in de parochiezaal. De vrouwen een filter koffie de kinderen een chocolat Jacques en de mannen hun pinten :-) De kans zit er in dat we terugkeren naar die manier van leven. |
Citaat:
Weinig keuze dus. En niet iedereen heet Fred, en is zoals Fred. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sta mij toe nu en dan ook eens een beetje tegendraads te zijn ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be