![]() |
CCL en CEL
CCL en CEL staan uiteraard voor Corona Champions League en Corona Europa League.
De Belgische clubs hebben als volgt geloot CL: Club Brugge treft St-Petersburg, Dortmund en Lazio EL: Antwerp treft Tottenham, Linz ASK, Loedogorets Standard tegen Rangers, Benfica, Poznan Gent tegen Hoffenheim, Rode Ster en Slovan Liberec |
Antwerp - Tottenham en Standard - Rangers zijn alvast leuke affiches. Brugge had het veel zwaarder kunnen treffen maar ik zie ze toch net iets te kort komen. Een zege thuis tegen Roma of St-Petersburg kan nog wel denk ik.
|
Antwerp heeft het sportief niet getroffen. Tegen Tottenham zal het wel kassa zijn met de TV-gelden. Tottenham is uiteraard van een andere planeet qua talent en budget. De Oostenrijkers van Linz zijn ook moeilijk te bespelen. Vorig jaar wisten ze PSV te verslaan. Loedogorets is mss de zwakste tegenstander maar ook vrij stug. Bulgaarse degelijkheid.
|
Citaat:
Weet niet of je dat ongestraft kunt... |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden er bij Brugge ook internationals op de bank zitten? |
Citaat:
Maar hey, wie ben ik om je uit je hoofd te praten dat Brugge helemaal niets gaat rapen. |
Corona strooit al direct roet in het Brugse eten :?
|
Waarover gaat dit?
|
Citaat:
|
Vanavond Ajax - Liverpool. De Ajacieden hebben een paar sterkhouders moeten laten gaan (Donny V/D Beek, Ziyech). Benieuwd of ze thuis de eer kunnen hoog houden tegen Klopp & Co. Liverpool moet dan weer Virgil van Dijk missen.
|
Club maakt de 1-2 in de laatste minuut :-D
|
Citaat:
|
Man United heeft lelijke tenues voor hun uitmatchen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Real thuis op zijn doos.
Hazard deed mee zeker ? :-D |
Citaat:
|
Bayern al meteen een 4-0 tegen Atletico dat toch ook niet bepaald een meeloper is. Zoals Bayern de Bundesliga domineert dreigt het ook de CL te domineren.
|
Gelukkig hebben ze in Anderlecht The Proces. In Bayern sidderen en beven ze al.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be