![]() |
Kersverse staatssecretaris Asiel en Migratie Sammy Mahdi
Kersverse staatssecretaris Asiel en Migratie Sammy Mahdi: “Mijn huidskleur bepaalt mijn gedachten niet”
Citaat:
Hopelijk kan hij dat goed onderbouwen zodat het geloofwaardig overkomt wat hij zegt maar mag ik twijfelen? :? |
Eerst zien zei de blinde....
|
Hij kan van alles willen, hij kan van alles zeggen. Onder de vorige paarse regering stroomde dit land vol met gespuis van overal ter wereld en ze kregen de Belgische identiteit gratis bij een pakje prince koeken.
Ecolo/groen en spa zitten in deze regering en zij zullen de kans niet laten liggen om hun kiespubliek misschien voor de laatste keer zoveel mogelijk te laten aangroeien in de hoop dat dit later electoraal goed zal uitdraaien voor hen. De gewone mensen zullen hier alweer de dupe van zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Klink goed natuurlijk, maar of het dat ook is is eerder een geloofkwestie denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Citaat:
En een artikel uit het 'verleden' leerde dan weer???? Check: Komen er jaarlijks 50.000 migranten naar België via gezinshereniging, zoals Francken en Van Camp suggereren? |
Van Grieken heeft zich al uitgelaten over de Mahdy.
In andere woorden: de Mahdy zal mogelijks het regeringslid zijn dat het moeilijkst neer te sabelen zal zijn vanuit de oppositie. (tenzij je je verlaagt tot de mening dat je ze op een boot moet steken, tot in het midden van de oceaan en .... of hoe formuleerde men dat ook weer in de Waalse gazet?) |
Zou men in deze duistere Corona tijden niet beter doen van scholen, ziekenhuizen en bejaardentehuizen te bouwen, die zijn toch meer nodig dan asielcentra waar wij mensen totaal niets maar ook totaaaaaal niets aan hebben buiten de miserie en de kost ervan?
|
Citaat:
Wij doen aan "Wir schaffen das!!!" als trouwe volgelingen van een gestoorde Duitse. Of moet men het probleem asielzoekers/vluchtelingen/illegalen op een andere manier aanpakken tijdens hun overtochten? ![]() |
Samy mag zeggen wat hij wil, hij zal met handen en voeten gebonden zijn aan het opengrenzen regeerakkoord van Alexander de Dweil 1.
|
Citaat:
/?mäd?/ Learn to pronounce noun noun: Mahdi; plural noun: Mahdis (in popular Muslim belief) a spiritual and temporal leader who will rule before the end of the world and restore religion and justice. a person claiming to be the Mahdi, notably Muhammad Ahmad of Dongola in Sudan (1843–85), whose revolutionary movement captured Khartoum and overthrew the Egyptian regime. (in Shiite belief) the twelfth imam, who is expected to return and triumph over injustice. |
Mahdi verandert van job. Het bilan.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be