![]() |
Vrouwen die Verse Soep maken
Bestaan die nog?
|
Bij ons komt alleen verse soep op tafel.
|
Schijnt dat ze er wel eens sperma inkappen ipv bouillon.
|
Citaat:
|
Al een geluk van wel.
Ik ben ne soepmens. De verse soep bij ons op't werk is ook lekker. Vooral als ze gesponsord is van de dienst anatomopathologie, dan ligt er extra soepvlees in. |
Citaat:
Het antwoord op uw vraag is: "ja". Er bestaan jammer genoeg nog steeds wijven (die vloeibaar voedsel bereiden en dit vooral in de West-Vleutse beerput). Citaat:
Zolang er geen Waalse kolen in worden gekapt is het goed. 1. vleesnat of groentenat 2. Beulen, stad in Waals-Lettenburg (Lützenburg, Lëtzebuerg, Luxembourg) Met mannelijke groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er mis met woorden als wederwoord? Of bescheid?? Nee, eerst iedereen om de stomste woordjes op zijn fouten wijzen maar nu zelf met een hoop vuiligheid als 'antwoord' afkomen. Schaam aan jou!!!! Ik wil het zelfs niet op gaan zoeken maar 'ant' komt waarschijnlijk van die schijnheilige Grieken of Romeinen ofzo. En daar kom jij ons trots Germaans/Teutoons mee vergallen?? Met wat Latijns of Grieks gebroebel? Terug in uw hol, gij! |
Citaat:
|
Heel af en toe drinken we thuis nog verse soep.
Maar het is zoveel werk dat we toch zijn overgeschakeld naar vooral pakskens van Royco. |
Citaat:
Verpakte gesneden soepgroenten, daar is geen werk meer aan, en vers op de koop toe. Water koken en hopsaké. Lekker, zelfs bij het ontbijt. |
Citaat:
|
Citaat:
Of schrapen ze dat eerst van hun inlegkruisje en uit hun zjuzzemien om het vervolgens in de soep te kappen? |
snert
|
Mijn Moeder staat er op dat er vers gemaakte soep op de tafel komt.
Ik heb daar géén probleem mee want de soep die zij weet voor te schotelen is altijd zalig geweest. ![]() p.s. Laatst toen ik naar de winkel geweest was had ik een doos soep meegenomen. Toen ik die doos in de kast wilde zetten vloog ik gelijk uit de keuken. Mijn Ma gewapend met de deegrol gilde: Wij eten alleen verse soep!!! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik mij weeral vergist en gaat deze draad iets meer in de richting van seks in de keuken een culinair hoogstandje?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be