![]() |
Kranig optreden van de politie
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_...-achtervolging
Vrouw urenlang gefolterd door homejackers, overvaller sterft na achtervolging HBVL 05-10-2020 om 08:11 door Geoffrey Sabbe Een Kuurnse hondenkweekster werd zondagmorgen drie uur lang gegijzeld en gefolterd door drie Franse homejackers. Hoewel de daders haar sloegen en ermee dreigden om haar tenen af te knippen, weigerde Conny V. (59) de code van haar kluis met 50.000 euro te geven. Iets voor 13 uur gaven de homejackers uiteindelijk de moed op. Ze beslisten dan maar om de kluis in zijn geheel met de koevoet uit de muur te halen. Een plan dat werkte, maar de timing kon niet slechter. Net toen de boeven hun buit in hun Peugeot wilden stoppen, passeerde er een patrouille van de politiezone Vlas. De inspecteurs konden hun ogen niet geloven. De inspecteurs konden hun ogen niet geloven, maar trokken wel onmiddellijk de juiste conclusies. De vrouw, die haar code niet wilde vrijgeven is echt bewonderingswaardig, al begrijp ik niet waarom ze zoveel geld in huis had en hoe de bandieten dit te weten gekomen zijn. Ik steek altijd maar een klein beetje geld in de kluis, de rest steek ik onder mijne matras. Ik weet het wel, het slaapt iets moeilijker door die berg, maar vdat neem ik er graag bij. Jammer genoeg viel er één dode bij de overvallers. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom jammer dat er een dode viel bij de overvallers van dienst? Heeft die niet meer dan hij verdiende denkt u? Een :thumbsup: voor de Politie inspecteurs is op zijn plaats. |
Citaat:
Jouw sarcasme meter is kapot vrees ik... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, een kluis die je in uw auto kan steken is die naam niet waardig. Die van mij weegt 450 kg, die pak je niet op met 4 man. :-P |
[GROEN-MODUS]
Een dode overvaller, hoe is dat mogelijk: die agenten moeten onmiddellijk geschorst worden in afwachting van hun ontslag en er moet een parlementair onderzoek komen naar wangedrag bij de politie tegenover verdachten. [/GROEN-MODUS] |
Ik haalde waarschijnlijk een & één door elkaar.
|
Tenen afknippen ?
Daar zit de voetenman voor iets tussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
. kon er op die plaats geen pijler van een brug staan, waren ze meschien alle drie met hun haar geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te vaag in het algemeen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be