Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kranig optreden van de politie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255459)

reservespeler 5 oktober 2020 08:28

Kranig optreden van de politie

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_...-achtervolging

Vrouw urenlang gefolterd door homejackers, overvaller sterft na achtervolging
HBVL 05-10-2020 om 08:11 door Geoffrey Sabbe

Een Kuurnse hondenkweekster werd zondagmorgen drie uur lang gegijzeld en gefolterd door drie Franse homejackers. Hoewel de daders haar sloegen en ermee dreigden om haar tenen af te knippen, weigerde Conny V. (59) de code van haar kluis met 50.000 euro te geven.

Iets voor 13 uur gaven de homejackers uiteindelijk de moed op. Ze beslisten dan maar om de kluis in zijn geheel met de koevoet uit de muur te halen. Een plan dat werkte, maar de timing kon niet slechter. Net toen de boeven hun buit in hun Peugeot wilden stoppen, passeerde er een patrouille van de politiezone Vlas. De inspecteurs konden hun ogen niet geloven.

De inspecteurs konden hun ogen niet geloven, maar trokken wel onmiddellijk de juiste conclusies.
De vrouw, die haar code niet wilde vrijgeven is echt bewonderingswaardig, al begrijp ik niet waarom ze zoveel geld in huis had en hoe de bandieten dit te weten gekomen zijn.

Ik steek altijd maar een klein beetje geld in de kluis, de rest steek ik onder mijne matras. Ik weet het wel, het slaapt iets moeilijker door die berg, maar vdat neem ik er graag bij.

Jammer genoeg viel er één dode bij de overvallers.

robert t 5 oktober 2020 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9470711)

Sta me toe je laatste zin even aan te passen : Jammer genoeg viel er slechts één dode bij de overvallers.

Universalia 5 oktober 2020 08:41

Citaat:

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_...-achtervolging

Vrouw urenlang gefolterd door homejackers, overvaller sterft na achtervolging
HBVL 05-10-2020 om 08:11 door Geoffrey Sabbe

Een Kuurnse hondenkweekster werd zondagmorgen drie uur lang gegijzeld en gefolterd door drie Franse homejackers. Hoewel de daders haar sloegen en ermee dreigden om haar tenen af te knippen, weigerde Conny V. (59) de code van haar kluis met 50.000 euro te geven.

Iets voor 13 uur gaven de homejackers uiteindelijk de moed op. Ze beslisten dan maar om de kluis in zijn geheel met de koevoet uit de muur te halen. Een plan dat werkte, maar de timing kon niet slechter. Net toen de boeven hun buit in hun Peugeot wilden stoppen, passeerde er een patrouille van de politiezone Vlas. De inspecteurs konden hun ogen niet geloven.

De inspecteurs konden hun ogen niet geloven, maar trokken wel onmiddellijk de juiste conclusies.
De vrouw, die haar code niet wilde vrijgeven is echt bewonderingswaardig, al begrijp ik niet waarom ze zoveel geld in huis had en hoe de bandieten dit te weten gekomen zijn.

Ik steek altijd maar een klein beetje geld in de kluis, de rest steek ik onder mijne matras. Ik weet het wel, het slaapt iets moeilijker door die berg, maar vdat neem ik er graag bij.

Kranige vrouw.

Waarom jammer dat er een dode viel bij de overvallers van dienst?

Heeft die niet meer dan hij verdiende denkt u?

Een :thumbsup: voor de Politie inspecteurs is op zijn plaats.

Pandareus 5 oktober 2020 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9470724)
Kranige vrouw.

Waarom jammer dat er een dode viel bij de overvallers van dienst?

Heeft die niet meer dan hij verdiende denkt u?

Een :thumbsup: voor de Politie inspecteurs is op zijn plaats.

Jouw sarcasme meter is kapot vrees ik...

Universalia 5 oktober 2020 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9470726)
Jouw sarcasme meter is kapot vrees ik...

Mijn alter ego die Sarcasmus zat op de wc geloof ik. :lol:

Skobelev 5 oktober 2020 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 9470723)
Sta me toe je laatste zin even aan te passen : Jammer genoeg viel er slechts één dode bij de overvallers.

Vette 2.

Nu, een kluis die je in uw auto kan steken is die naam niet waardig. Die van mij weegt 450 kg, die pak je niet op met 4 man. :-P

Den Ardennees 5 oktober 2020 09:57

[GROEN-MODUS]
Een dode overvaller, hoe is dat mogelijk: die agenten moeten onmiddellijk geschorst worden in afwachting van hun ontslag en er moet een parlementair onderzoek komen naar wangedrag bij de politie tegenover verdachten.

[/GROEN-MODUS]

Universalia 5 oktober 2020 10:10

Ik haalde waarschijnlijk een & één door elkaar.

Rudy 5 oktober 2020 10:13

Tenen afknippen ?
Daar zit de voetenman voor iets tussen.

DewareJakob 5 oktober 2020 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9470835)
Tenen afknippen ?

Of handjes afkappen. Daar hebben de Leopold II-vererende Belgicistjes ook geen probleem mee.

Universalia 5 oktober 2020 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9470835)
Tenen afknippen ?

Dat dacht ik ook toen ik het las. :-D

Skobelev 5 oktober 2020 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9470851)
Of handjes afkappen. Daar hebben de Leopold II-vererende Belgicistjes ook geen probleem mee.

De daders kwamen uit Noord-Frankrijk. ;-)

Xenophon 5 oktober 2020 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 9470723)

Ze zijn toch niet veroordeeld?

wagner.666 5 oktober 2020 10:43

. kon er op die plaats geen pijler van een brug staan, waren ze meschien alle drie met hun haar geweest.

robert t 5 oktober 2020 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9470865)
Dat dacht ik ook toen ik het las. :-

Jullie denken verkeerd. De "voetenman" schijnt zeer zachtachtig op te treden en tenen afknippen hoort er zeker niet bij. Bovendien is de aanslag gebeurd door Franse gangsters en zover kan zijn invloed onmogelijk reiken.

robert t 5 oktober 2020 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9470874)
Ze zijn toch niet veroordeeld?

Natuurlijk zijn ze nog niet veroordeeld maar één van hen is reeds geliquideerd door zijn eigen schuld. Twee van hen zijn vermoedelijk kunnen vluchten naar hun thuisland waar ze hopelijk zullen opgepakt worden door de Franse politie en berecht worden door de Franse justitie. Wat is daar nu moeilijk aan dat je dit niet begrijpt?

Yarisken 5 oktober 2020 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9470866)
De daders kwamen uit Noord-Frankrijk. ;-)

Ik lees altijd Noord-Afrika maar denk dat dat wel ongeveer hetzelfde zal zijn :p

De gemuilkorfde 5 oktober 2020 11:41

Citaat:

Opgeruimd staat netjes.

Xenophon 5 oktober 2020 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 9470890)
Natuurlijk zijn ze nog niet veroordeeld maar één van hen is reeds geliquideerd door zijn eigen schuld. Twee van hen zijn vermoedelijk kunnen vluchten naar hun thuisland waar ze hopelijk zullen opgepakt worden door de Franse politie en berecht worden door de Franse justitie. Wat is daar nu moeilijk aan dat je dit niet begrijpt?

Het is niet te moeilijk om te begrijpen, het is meer van, vermoedelijk, het zal wel, hopelijk enz...

Te vaag in het algemeen.

DewareJakob 5 oktober 2020 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9470930)
Opgeruimd staat netjes.

Misschien was hij wel besmet door Corona. Dan komt hij ook nog in de statistieken van Coronadoden terecht. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be