Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang steunt moslim minister voor asiel en migratie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255493)

Kylero 7 oktober 2020 17:37

Vlaams Belang steunt moslim minister voor asiel en migratie.

VLAAMS BELANG VOORZITTER STEUNT MOSLIM OP CRUCIALE POST ASIEL EN MIGRATIE.

Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken toont zich opvallend positief over de keuze voor Sammy Mahdi (CD&V) op Asiel en Migratie. “Ik zal u verrassen. Ik heb vertrouwen in de persoon van Sammy Mahdi. Hij is een generatiegenoot en een zeer talentvol iemand".

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...enkt~a4e13e2d/

Eyjafjallajökull 9 oktober 2020 10:37

Vanwaar je stelligheid dat Mahdi moslim zou zijn ?

TheFourHorsemen 9 oktober 2020 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9474845)

Hij is gedoopt dus volgens de RKK is hij christen.

Universalia 11 oktober 2020 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9474845)

Misschien zijn er mensen die dat weten af te leiden uit zijn naam?

Mahdi: Gezalfde, Islamitische verlosser, Mohammedaanse aanvoerder, Mohammedaanse verlosser ...

Deels de bron

Of het klopt dat men de man dan ook gaat aanwijzen als zijnde 'fanatieke' moslim en of dat een juiste gedachtengang is of zou zijn, géén idee van.

Tavek 11 oktober 2020 18:34

Sammy Madhi is zo vlaams brabants als ze komen.

Eyjafjallajökull 11 oktober 2020 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9476731)
Misschien zijn er mensen die dat weten af te leiden uit zijn naam?

Mahdi: Gezalfde, Islamitische verlosser, Mohammedaanse aanvoerder, Mohammedaanse verlosser ...

Deels de bron

Of het klopt dat men de man dan ook gaat aanwijzen als zijnde 'fanatieke' moslim en of dat een juiste gedachtengang is of zou zijn, géén idee van.

Dus volgens je theorie is Kevin Debruyne een bruine ? :?

Elio di Supo 12 oktober 2020 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9476956)

Ik heb ooit eens een Alain Van der Kloot aan de telefoon gehad. Wat een etterbak was me dat zeg.

Universalia 12 oktober 2020 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9476956)

K. Debruyne dat is een voetballer zeker?

Kan mij dat schelen wat men daar van denkt, ik been géén voetbalfan.

Ik hoorde daarstraks nog iemand zeggen dat VTM gisteren zelfs hun nieuwsuitzending naar een later uur verzet hadden voor het voetbal.

Ging dat niet allemaal naar een betaalzender dat voetbal of ben ik weer maar eens verkeerd ingelicht geweest. :oops:

Misschien is de speler die u aanhaalde wel de enige blanke tussen al de bruinen?

Géén idee van want ik kijk geen voetbal wegens géén interesse voor.

Stefanie 29 oktober 2020 19:21

Ik zit ergens mee. Zoals bekend is Vlaams belang zeer kritisch voor de Islam. Maar Vlaams belang is een conservatieve partij. Zelf ben ik nogal kritisch voor de Islam omdat die godsdienst zo achterlijk is. Ik vind dat vooruitgang 'n morele plicht is. We hebben daar zoveel aan te danken. Ik steun Vlaams belang wel, maar soms heb ik 't gevoel dat ik te progressief van voor die partij. Of neem nu Donald Trump. Hij is kritisch voor de Islam en daar ben ik het mee eens, maar hij pleit ook voor 't open houden van die koolmijnen en da's geen vooruitgang, dus daar ben ik fel tegen. Het lijkt wel dat ik om 'n andere reden kritisch ben voor de Islam dan Donald Trump.

Stefanie 29 oktober 2020 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 9473420)
VLAAMS BELANG VOORZITTER STEUNT MOSLIM OP CRUCIALE POST ASIEL EN MIGRATIE.

Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken toont zich opvallend positief over de keuze voor Sammy Mahdi (CD&V) op Asiel en Migratie. “Ik zal u verrassen. Ik heb vertrouwen in de persoon van Sammy Mahdi. Hij is een generatiegenoot en een zeer talentvol iemand".

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...enkt~a4e13e2d/

In Irak woonden er vroeger ook Christenen. Ze waren wel 'n minderheid. Ik weet niet hoe de situatie daar vandaag is. In 2003 was er die omstreden beslissing van George Bush en daarna was er I.S. Was het daar voor de Christenen nog leefbaar? Ik vrees dat dat daar 'n zeer moeilijke situatie was voor hen.

siegfried1648 3 november 2020 09:37

Mahdi die hoort toch niet in een regering in België, maar in Irak, zijn thuisland. Wordt steeds gekker met de diversiteitswaanzin in westerse landen.

dalibor 3 november 2020 09:42

Citaat:

Géén idee van want ik kijk geen voetbal wegens géén interesse voor.
De vraag was niet wat zijn beroep is. Maar wel of je zijn huidskleur uit zijn naam kan afleiden. Want dat is de theorie die je zelf poneert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be