Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Vice Presidential debate: bof... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255497)

Jay-P. 8 oktober 2020 03:33

Vice Presidential debate: bof...

Pence toont zichzelf zoals hij is, een religieuze simplistische persoonlijkheid maar zich WEL EERLIJK onschuldig voordoend, zoals geliefd in zulke bijbel-omgevingen; een meeloper zoals elke relikwiet, perfect om de president niet zichtbaar te (veel te) enerveren. Hij is zoals hij is. (Dat is niet als sneer bedoeld.)
Harris is een nog groter tegenvaller dan wat ik verwachtte, wat mij betreft: ze komt heel erg gemaakt over. Was dit een zogenaamde gevaarlijke vroegere prosecutor? Amaai, weer iemand die een trapje te ver promoveerde.
Ik kan me niet ontdoen van het feit dat ze een miscast rolletje speelt op dit niveau.
Een zwaar foutief gecaste rol. De Peter pyramide in alle glorie.
"In a hierarchy every employee tends to rise to his level of incompetence.".
Tulsi was een betere kandidaat Vice keus geweest, zo hoopte ik ooit.
Detail: gemakkelijk te modereren debat en toch was de moderator zwak. Wat scheelt er met die gasten? Hebben ze allemaal schrik voor hun jobke ofwa?

Tegen mijn goesting: Pence verkocht zijn klote-product beter dan Harris. Duidelijk, voor mij.
Zijn niet stoppende spraakwatervallend gepreek hing dan weer wel mijn kloten uit. Maar da's misschien omdat hij bij Trump WEL direct zijn trap moet dichthouden bij een vingerknip?

Bach 8 oktober 2020 03:46

Licht voordeel voor Pence. Harris had die arrogante deplorables attitude over zich. Fier als een gieter dat een paar personages zoals Colin Powell Biden steunden. Pence repliceert met een verwijzing naar de man in de straat. Establishment tegen deplorables.

Dat pack the courts thema pakken de democraten echt niet goed aan....blijven weigeren op de vraag te antwoorden. Niet snugger en beledigend voor het kiespubliek.

Internationale politiek....een disaster met ridicule MSM leugens en simplismes langs beide zijden.

Covid. Geen voordeel voor een van beiden.

....

En ja Harris is geen match voor Tulsi. Dat is al gebleken. Pence ook niet.

Frankenstein 8 oktober 2020 04:08

Harris als president, mocht Biden overlijden, gaat een ramp zijn. Elk dorp van 10K heeft wel een dergelijk grietje in de koker zitten. Wee wat ze gaat doen als ze te luisteren heeft naar de staatsadviseurs.

Van Pence vond ik het ongehoord knap hoe hij met een stalen gezicht Trump als een betrouwbaar figuur en groot staatsman wist neer te zetten. Madam Harris keek ernaar en had een merkwaardige grijns dat in een versnelling bleef steken.

Frankenstein 8 oktober 2020 04:10

Tsja die huisvlieg op kerk kapsel van Pence..

Bach 8 oktober 2020 04:30

https://m.youtube.com/watch?v=RPBVEhaR1OU

Volledig debat van de 'zwarte' (zo noemde zichzelf) Harris tegen de 'witte' Pence. En dan heeft men het niet over haarkleur maar huidskleur. Ridiculer kan amper. Welkom in de VS raciale Twilight zone .

Bach 8 oktober 2020 04:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9473796)

Zou het een biologische vlieg geweest zijn?:lol:

Bach 8 oktober 2020 04:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9473795)
Harris als president, mocht Biden overlijden, gaat een ramp zijn. Elk dorp van 10K heeft wel een dergelijk grietje in de koker zitten. Wee wat ze gaat doen als ze te luisteren heeft naar de staatsadviseurs.

Harris samen met een cognitive challenged Biden wordt een feest voor hun handlers achter de schermen.

Citaat:

Van Pence vond ik het ongehoord knap hoe hij met een stalen gezicht Trump als een betrouwbaar figuur en groot staatsman wist neer te zetten. Madam Harris keek ernaar en had een merkwaardige grijns dat in een versnelling bleef steken.
Pence verleende inderdaad meer staatsmanschap alures aan Trump. Die Harris grijns was irriterend hautain naar mijn aanvoelen. Pence deed er goed aan serieus te blijven.

Ik was even verheugd toen ik meende te horen dat de democraten fracking zouden stoppen....maar dat blijkt ook al niet waar te zijn. Qua politiek gaat er precies toch niet veel veranderen behalve meer loonbriefjes voor de supreme court.

kelt 8 oktober 2020 16:58

Kortom,gelijk hoe je staat tegenover de vice-kandidaten kan vastgesteld worden dat het VEEL volwassener mensen zijn dan de "nr1's".Er was zelfs sprake van b e l e e f d h e i d.....stel je voor....8O

Het blijft moeilijk natuurlijk,een debat organiseren tussen 2 mensen die ,indien verkozen,gewoon moeten wachten in de coulissen tot "nr 1" doodvalt of zo.....en tevreden zijn met de morzels werk die toegeworpen worden...

Elio di Supo 8 oktober 2020 17:14

Mocht Pence van zijn vrouw alleen on stage met Kamala?

Libro 8 oktober 2020 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9473796)

Het grootste nieuws was inderdaad de vlieg in Pence zijn haar :lol: Is hij de echte Lord of the Flies (beter bekend als Beëlzebub)?

Libro 8 oktober 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9473799)
https://m.youtube.com/watch?v=RPBVEhaR1OU

Volledig debat van de 'zwarte' (zo noemde zichzelf) Harris tegen de 'witte' Pence. En dan heeft men het niet over haarkleur maar huidskleur. Ridiculer kan amper. Welkom in de VS raciale Twilight zone .

Een muur rond de VS zou welkom zijn (wel eerst Elio terughalen).

Elio di Supo 8 oktober 2020 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9474277)
Een muur rond de VS zou welkom zijn (wel eerst Elio terughalen).

:lol: Trump is daar mee bezig.

Vrijheideerst 8 oktober 2020 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9474264)
Mocht Pence van zijn vrouw alleen on stage met Kamala?

:rofl:

Elio di Supo 8 oktober 2020 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9474319)
:rofl:

Kamala had dat wat meer moeten uitspelen. Een gemiste kans. Een heel kort rokje, een diepe decollete, zwoele blik, ... Pence zou dan eens een paar keer hebben moeten slikken.

En neen, Dadee, ik heb het niet over bukkake ;-)

SDX 8 oktober 2020 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9474326)
Kamala had dat wat meer moeten uitspelen. Een gemiste kans. Een heel kort rokje, een diepe decollete, zwoele blik, ... Pence zou dan eens een paar keer hebben moeten slikken.

Ik denk dat Pence bedankt voor Willie's afdankertjes.

Elio di Supo 8 oktober 2020 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9474331)
Ik denk dat Pence bedankt voor Willie's afdankertjes.

Is Kamala een afdankertje van Bill Clinton?

Tavek 8 oktober 2020 18:19

De amerikaan denkt nochtans dat Harris het debat heeft gewonnen, ruimschoots.

Elio di Supo 8 oktober 2020 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9474333)
De amerikaan denkt nochtans dat Harris het debat heeft gewonnen, ruimschoots.

Over welke Amerikaan heb je het?

https://abc7ny.com/politics/who-won-...arris/6852875/

Vrijheideerst 8 oktober 2020 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9474326)

Ze hadden dan toch nog beter Maya Rudolph daar gezet. 8-)

Eduard Khil 8 oktober 2020 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9473791)
Tulsi was een betere kandidaat Vice keus geweest,

:cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be