Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Trump: ‘Besmetting is zegen van God’. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255515)

Dadeemelee 9 oktober 2020 07:55

Trump: ‘Besmetting is zegen van God’.

Hij begint steeds meer wartaal uit te slaan. Vroeger was het ‘the China virus’. Moeten we nu beslissen dat China = God?

Daarna belooft hij alle Amerikanen gratis dezelfde behandeling als hijzelf kreeg. Hoe dom moet je zijn om nog iets van hem te geloven?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201008_92182460

Bach 9 oktober 2020 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9474658)
Hij begint steeds meer wartaal uit te slaan. Vroeger was het ‘the China virus’. Moeten we nu beslissen dat China = God?

Daarna belooft hij alle Amerikanen gratis dezelfde behandeling als hijzelf kreeg. Hoe dom moet je zijn om nog iets van hem te geloven?

Hoe dom moet je zijn om hier niet te zien in wat voor spel de Vlaamse media hier meespelen? Zo goed mijn zijn best doet Trump te ridiculuseren zo goed doet mijn zijn best Biden op te hemelen. Vlaamse media zijn niet meer dan copy paste schoothondjes van in de VS geprepareerd nieuws. We worden getraind te juichen of boe te roepen op bevel.

Dadeemelee 9 oktober 2020 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9474677)
Hoe dom moet je zijn om hier niet te zien in wat voor spel de Vlaamse media hier meespelen? Zo goed mijn zijn best doet Trump te ridiculuseren zo goed doet mijn zijn best Biden op te hemelen. Vlaamse media zijn niet meer dan copy paste schoothondjes van in de VS geprepareerd nieuws. We worden getraind te juichen of boe te roepen op bevel.

Dus hij heeft die dingen niet gezegd?

patrickve 9 oktober 2020 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9474710)
Dus hij heeft die dingen niet gezegd?

Misschien wel maar waarom is dat wartaal ? Hij beschouwt het als 'verlossend' om mee te maken wat het eigenlijk is, en stelt vast dat hij eigenlijk gelijk had.

Hij is een ervaring rijker en die komt overeen met wat hij eigenlijk dacht.

Hoofdstraat 9 oktober 2020 09:33

Citaat:

Alle religieuzen zijn gatachterlijk, in die zin heb je gelijk.

Het is een manier van zeggen dat iets positief is uitgevallen, hij is er makkelijk door gegaan en kan nu z'n presidentie verderzetten zonder schrik voor Corona. Biden en Harris kunnen daarentegen nog alle dagen dood vallen van de Corona, hij niet meer. :-D

kojak 9 oktober 2020 09:35

Vandaag zegt ie dat de besmetting een zegen van God is, gisteren beweerde hij nog dat het allemaal fake was en morgen zal hij 9/10 zeggen dat het een vergiftigd geschenk was....

Trump op zijn best. Als hij er maar ergens voordeel uit kan halen.

Indomitable 9 oktober 2020 09:36

Citaat:

Hij is buitengewoon toegewijd aan zijn aanbidding. Hij lauwert, verheerlijkt en prijst zijn God dagelijks, zo niet elk uur. Je kunt het zien in alles wat hij schrijft en alles wat hij zegt. Hij is ZEER loyaal aan zijn opperwezen. Hij stelt God boven al het andere in zijn leven. Zijn toewijding aan zijn God weegt zwaarder dan en overtreft alle loyaliteit aan al het andere: zijn familie, zijn volgelingen, zijn volk. Je kan onmogelijk twijfelen aan zijn inzet. Hij zal woedend worden als je zelfs maar probeert zijn God in twijfel te trekken. Het enige probleem is dat hij zichzelf aanbidt.

kojak 9 oktober 2020 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 9474756)
Hij is buitengewoon toegewijd aan zijn aanbidding. Hij lauwert, verheerlijkt en prijst zijn God dagelijks, zo niet elk uur. Je kunt het zien in alles wat hij schrijft en alles wat hij zegt. Hij is ZEER loyaal aan zijn opperwezen. Hij stelt God boven al het andere in zijn leven. Zijn toewijding aan zijn God weegt zwaarder dan en overtreft alle loyaliteit aan al het andere: zijn familie, zijn volgelingen, zijn volk. Je kan onmogelijk twijfelen aan zijn inzet. Hij zal woedend worden als je zelfs maar probeert zijn God in twijfel te trekken. Het enige probleem is dat hij zichzelf aanbidt.

Ik wou je posting quoten met de laatste zin maar je was me voor in je eigen posting zelf. :lol: ;)

jogo 9 oktober 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9474738)
Misschien wel maar waarom is dat wartaal ? Hij beschouwt het als 'verlossend' om mee te maken wat het eigenlijk is, en stelt vast dat hij eigenlijk gelijk had.

Hij is een ervaring rijker en die komt overeen met wat hij eigenlijk dacht.

Hij denkt dat onder invloed van cortisonen.

Dadeemelee 9 oktober 2020 09:41

Citaat:

Dit dus. Heb al dikwijls gelezen dat Trump helemaal niet gelovig is. Hij doet dat alleen maar omdat het stemmen oplevert in de bible-belt.

kojak 9 oktober 2020 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9474759)

Ja... steek het nu maar op die cortisonen.
Als het de Dems niet zijn, dan zullen het wel die cortisonen zijn of anders is het fake-news. :lol:

jogo 9 oktober 2020 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9474760)
Dit dus. Heb al dikwijls gelezen dat Trump helemaal niet gelovig is. Hij doet dat alleen maar omdat het stemmen oplevert in de bible-belt.

zoals alle presidenten.

kojak 9 oktober 2020 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9474766)
zoals alle presidenten.

Misbruik maken van een 'geloof'....
Waar hebben we dat nog gezien ? ;)

stab 9 oktober 2020 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9474753)
Alle religieuzen zijn gatachterlijk, in die zin heb je gelijk.

Het is een manier van zeggen dat iets positief is uitgevallen, hij is er makkelijk door gegaan en kan nu z'n presidentie verderzetten zonder schrik voor Corona. Biden en Harris kunnen daarentegen nog alle dagen dood vallen van de Corona, hij niet meer. :-D

Wa lees ik hier?
Schrijf da nog ne keer, se.8-)

patrickve 9 oktober 2020 10:08

Citaat:

Het enige probleem is dat hij zichzelf aanbidt.

Dat is toch de juiste manier van leven he ! :-D

patrickve 9 oktober 2020 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9474768)

So help me God :-)

patrickve 9 oktober 2020 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9474759)

Ik weet niet wat jullie jullie voorstellen bij cortisonen. Ik neem dat geregeld omdat ik geregeld een bronchitis heb. Daar word je niet high van hoor. Het enige plezante dat je daarbij hebt is dat je weer vrijer kan ademen en je je beter voelt.

jogo 9 oktober 2020 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9474808)
Ik weet niet wat jullie jullie voorstellen bij cortisonen. Ik neem dat geregeld omdat ik geregeld een bronchitis heb. Daar word je niet high van hoor. Het enige plezante dat je daarbij hebt is dat je weer vrijer kan ademen en je je beter voelt.

In het geval met den Donald euforisch.

jogo 9 oktober 2020 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9474768)

Op hun niveau geldt wil je verkozen geraken of niet ?

patrickve 9 oktober 2020 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9474843)
In het geval met den Donald euforisch.

Hoe zou je zelf zijn als je een week geleden nog dacht dat ge uw kaars ging uitblazen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be