![]() |
De forum-zaligen
De paus heeft er weer enen zalig verklaard, en het blijkt toch wel weer een katholiek te zijn.
Dat moet beter kunnen. Ik roep hierbij John Lennon, Herman Teirlinck en Markske van de Kampioenen uit tot forum-zaligen, aangezien ze elk op hun manier hun volk hebben beroerd. Tot niet zo lang geleden werden er ook mensen verbannen naar een verwegland. Hierbij nomineer ik Roger Vangheluwe, Sammeke Gooris en Jean-Marie Pfaff, tot een straf in de cobaltmijnen in de Congo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Boeddha was een tijd sint Josaphat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De Heilige Carlo zal de patroonheilige worden van alle hackers.
|
Citaat:
Ze nemen steeds ne Katholiek waaronder ze mogen kiezen. |
Citaat:
|
En ik die dacht dat de paus alleen nog maar voeten kuste?
Weer verkeerd gedacht dus. :roll: |
Citaat:
Waarom denk je dat ik de zondag niet meer naar de mis ga ? Ik heb compassie met den haan op de kerktoren die er op toeziet welke kiekens er nog elke zondag naar de mis komen. :lol: |
Citaat:
|
Het wijwater in de ingangen van de kerken is verdwenen door de corona.
Dat is goed tegen de pandemie, maar niet zo goed om punten te halen om in de hemel te geraken; laat staan om heilig of zalig te worden. Anderzijds toegegeven: het is iets moeilijker om overspel te plegen met die anderhalve meter en zo. Dus minder negatieve punten. |
Citaat:
Welke leukere dingen? ;-) |
Is wijwater dan niet "gewijd" ? Hoe zou daar een kwaadaardig virus in kunnen overleven.
Hebben ze ons al die eeuwen dan voorgelogen en maar gewoon water gebruikt 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: en ‘a big fat shot in the ass’ helpt ook. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be