![]() |
le nouveau fascisme est arrivé
Klaus Schwab, membre fondateur van het "world economic forum" windt er geen doekjes om.
Het nieuwe fascisme, met als draaiboek het collectivisme en fascisme van Nazi-Duitsland, is met de "lock-down" (omwille van een redelijk ongevaarlijk virus) gearriveerd. Dezelfden die hier met een tastbaar plezier staan te roepen "dat we er allemaal aangaan" en die alle draconische overheidsmaatregelen uiteraard toejuichen, hanteren dezelfde argumenten en dezelfde psychologie die nodig was om met swastika-vaandeltjes de blijde intocht van "der adolf" toe te juichen. De website ondervindt momenteel een DDOS-aanval naar ik heb begrepen (een leugen behoeft geen censuur...), dus het kan zijn dat het even duurt voor U het (lange) artikel kan lezen. https://off-guardian.org/2020/10/12/...fascist-reset/ |
Frankrijk roept noodtoestand uit op vlak van volksgezondheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel een avondklok in een aantal steden (o.a. het Grenoble van onze Patrick). Dus vrijdag wschl ook een avondklok in Bxl, Charleroi en Luik :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
https://wexnermedical.osu.edu/blog/h...e-than-the-flu
Citaat:
|
Individualisme is goed tot op zekere hoogte. In te grote dosis wordt het narcistisch en kinderlijk.
|
Citaat:
Ik kan alleen maar hopen dat er bepaalden hier nu ook gaan doorhebben dat Covid niet zo maar een virusje is dat op ons is afgekomen. |
Citaat:
... en hinderlijk tenzij je dit mss ook bedoelde en het een typfoutje was ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken geen enkel individu dat 300 miljoen doden op zijn geweten heeft. |
Citaat:
T is niet dat ze het wegsteken hoor, maar ik weet niet of u rond de “newspeak” kan ronddenken Alleen al in de eerste paragraaf wordt het fascisme duidelijk; 120 van de grootste bedrijven komen aan het woord. Dus de perfecte symbiose tussen mega-corporaties en de wetgever. iG farben is terug! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be