Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255676)

epicurist_dirk 19 oktober 2020 19:49

een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen

een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen de koorts te meten.

Zodat het mega verspreiden van uit Luik en Bussel over gans het land stopt.

Vivaldi Links kijk eens naar wat In China, Korea en Japan succesvol toegepast word. Waar de koorts nemen van iedereen die het station binnen komt , waar iedereen die de bus neemt op koorts word gecontroleerd weldegelijk zorgt om verspreiding te vermijden.

Dit zou een veel grotere inpakt kunnen hebben dan het sluiten van een restaurant die als gebouw steeds ter plaatsen blijft . En dan maar met geld strooien om de gesloten zaken in leven te houden.

gunter5148 19 oktober 2020 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 9486665)
een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen de koorts te meten.

Vivaldi Links kijk eens naar wat In China, Korea en Japan succesvol toegepast word. Waar de koorts nemen van iedereen die het station binnen komt , waar iedereen die de bus neemt op koorts word gecontroleerd weldegelijk zorgt om verspreiding te vermijden.

Dit zou een veel grotere inpakt kunnen hebben dan het sluiten van een restaurant die als gebouw steeds ter plaatsen blijft . En dan maar met geld strooien om de gesloten zaken in leven te houden.

kunnen we ze niet beter een geelkleurige ster opkleven, die "zieken?" Is dat geen betere eindoplossing?

epicurist_dirk 19 oktober 2020 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9486673)
kunnen we ze niet beter een geelkleurige ster opkleven, die "zieken?" Is dat geen betere eindoplossing?

Ik probeer gewoon de verspreiding waar de regering naar verwijst te helpen indijken met de verwijzing naar landen die het wel goed doen. Nu wetenschappers aangetoond hebben dat het virus zich tot 9uur op de huid in leven houd, dus zich kan verspreiden.

De verwijzing naar gele ster is duidelijk te gortig en brengt geen werkbare oplossing om de verspreiding van het virus tegen te gaan.

sbe4kdr 19 oktober 2020 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 9486696)
Ik probeer gewoon de verspreiding waar de regering naar verwijst te helpen indijken met de verwijzing naar landen die het wel goed doen. Nu wetenschappers aangetoond hebben dat het virus zich tot 9uur op de huid in leven houd, dus zich kan verspreiden.

De verwijzing naar gele ster is duidelijk te gortig en brengt geen werkbare oplossing om de verspreiding van het virus tegen te gaan.

Hoe ga je de verspreiding stoppen door koorts te meten?
Ik denk niet dat het virus daarvan onder de indruk van gaat zijn.

Universalia 19 oktober 2020 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr (Bericht 9486880)

Ik denk zelfs niet dat het virus onder de indruk is van de neuspeutertest. :roll:

Zelf geloof ik niet in die test. (In China test men dat in de mond)

epicurist_dirk 19 oktober 2020 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr (Bericht 9486880)

covid19 is dus slimmer ook voor zij die zich voor den dommen houd:roll:

Mensen waarbij koorts vastgesteld werd kunnen opgevolgd worden .... niet aan gedacht zeker?:roll:

Xenophon 19 oktober 2020 22:38

Citaat:

Het zou de werkloosheid ten goede komen, dat staat vast. Zeker omdat de mensen die moeten gaan werken een arbeidscontract moeten hebben, het zouden dus geen werklozen meer zijn.

Of het verder iets zou opbrengen, ik weet het niet.

Zeus 20 oktober 2020 08:03

Buiten medische professionals heeft niemand zaken met iemands gezondheidstoestand.

gunter5148 20 oktober 2020 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 9487105)
Buiten medische professionals heeft niemand zaken met iemands gezondheidstoestand.

Welcome to the new normal. It's called virus-fascism.

Sneaky 20 oktober 2020 10:17

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9487215)
Welcome to the new normal. It's called virus-fascism.

Bijlage 113206

CLAESSENS Joris 20 oktober 2020 10:23

Citaat:

Dat zullen dan vooral Brusselse en Waalse zijn en net van het soort dat zelf geen maskers wil dragen en zelfs flikken in elkaar ramt die hen er op wijzen dat dat een overtreding is...
Strak plan!

gunter5148 20 oktober 2020 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9487224)

wel, wat betekent het woord dan?

Sneaky 20 oktober 2020 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9487241)

Ochottekes zenne, mensen moeten wa binnen blijven (voor hun eigen goed dan nog) en roepen dan maar meteen fashisme...

Dat soort reacties is beledigend voor de mensen die de holocaust hebben meegemaakt.

Sneaky 20 oktober 2020 12:28

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9487241)

Ik heb er nog eentje voor jou gevonden. Daagt het al een beetje?

Bijlage 113207

Henri1 20 oktober 2020 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9486673)

Dees is er ver over.

Niet alleen verwijst u naar de Jodenster, maar ook naar de Endlösung.

Ik schaam me in uw plaats.

gunter5148 20 oktober 2020 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9487390)
Dees is er ver over.

Inderdaad. Vervang een paar woordjes, en het systeem wordt glashelder.

Verdedigt U het dan?

gunter5148 20 oktober 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9487385)
Ik heb er nog eentje voor jou gevonden. Daagt het al een beetje?

Bijlage 113207

antwoordt op de vraag, want memekes zoeken die een ander maakte is niet bijster origineel.

Sneaky 20 oktober 2020 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9487396)
antwoordt op de vraag, want memekes zoeken die een ander maakte is niet bijster origineel.

Ik hoef dat niet te duiden. Het moment dat je over een gele ster begon had je de discussie al verloren, Godwin-trolletje...

Ik ben het haast nooit eens met Hendrik, maar hier sluit ik me bij aan:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
Dees is er ver over.

gunter5148 20 oktober 2020 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9487418)
Ik hoef dat niet te duiden. Het moment dat je over een gele ster begon had je de discussie al verloren, Godwin-trolletje...

Ik ben het haast nooit eens met Hendrik, maar hier sluit ik me bij aan:

dus personen segregeren van de maatschappij omwille van .... is een voor U aanvaardbaar mechanisme?
of als ge het echt niet begrijpt; ik keur AF wat er gebeurde tijdens WOII, maar dezelfde narratieven en systemen worden me dunkt nu ook gebruikt, wat ik dus evengoed afkeur.

Sneaky 20 oktober 2020 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9487425)
dus personen segregeren van de maatschappij omwille van .... is een voor U aanvaardbaar mechanisme?
of als ge het echt niet begrijpt; ik keur AF wat er gebeurde tijdens WOII

Je maakt een verband met fascisme omwille van 1 raakvlak (en zelfs dat hangt met haken en ogen aaneen). Op basis van dat onnozel argument zou ik ook kunnen vergelijken met de islam en hoe die met homo's (of vrouwen) om gaan. Die vergeijking gaat zelfs nog veel meer op omwille de verheerlijking van geweld e.d.

Je zoekt spijkers op lag water om toch maar de fascisme en de jodenvervolging erbij te sleuren. Dat is textbook Godwin argumentatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be