![]() |
een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen
een leger werkloze aanstellen om aan de stations de koorts te meten, om op bussen de koorts te meten.
Zodat het mega verspreiden van uit Luik en Bussel over gans het land stopt. Vivaldi Links kijk eens naar wat In China, Korea en Japan succesvol toegepast word. Waar de koorts nemen van iedereen die het station binnen komt , waar iedereen die de bus neemt op koorts word gecontroleerd weldegelijk zorgt om verspreiding te vermijden. Dit zou een veel grotere inpakt kunnen hebben dan het sluiten van een restaurant die als gebouw steeds ter plaatsen blijft . En dan maar met geld strooien om de gesloten zaken in leven te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
De verwijzing naar gele ster is duidelijk te gortig en brengt geen werkbare oplossing om de verspreiding van het virus tegen te gaan. |
Citaat:
Ik denk niet dat het virus daarvan onder de indruk van gaat zijn. |
Citaat:
Zelf geloof ik niet in die test. (In China test men dat in de mond) ![]() |
Citaat:
Mensen waarbij koorts vastgesteld werd kunnen opgevolgd worden .... niet aan gedacht zeker?:roll: |
Citaat:
Of het verder iets zou opbrengen, ik weet het niet. |
Buiten medische professionals heeft niemand zaken met iemands gezondheidstoestand.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Strak plan! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat soort reacties is beledigend voor de mensen die de holocaust hebben meegemaakt. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 113207 |
Citaat:
Niet alleen verwijst u naar de Jodenster, maar ook naar de Endlösung. Ik schaam me in uw plaats. |
Citaat:
Verdedigt U het dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het haast nooit eens met Hendrik, maar hier sluit ik me bij aan: Citaat:
|
Citaat:
of als ge het echt niet begrijpt; ik keur AF wat er gebeurde tijdens WOII, maar dezelfde narratieven en systemen worden me dunkt nu ook gebruikt, wat ik dus evengoed afkeur. |
Citaat:
Je zoekt spijkers op lag water om toch maar de fascisme en de jodenvervolging erbij te sleuren. Dat is textbook Godwin argumentatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be