![]() |
BUBbers op de lijst!
In het begin toen ik hier was, heb ik mij goed geamuseerd met de kolder van de BUBbers, maar na een tijdje ben ik tot de vaststelling gekomen dat hun zever altijd het zelfde is (zoals b.v. alle Flaminganten zijn nazi´s!) en dat ze hier nooit iets echt constructief of interessant zullen zetten. Daarom, dacht ik, is het misschien een goed idee voor alle Vlaamsgezinden, van gewoon al die BUBkabouters en andere Belgicisten op de negeerlijst te slingeren.
|
Citaat:
En zo doeltreffend ook. Op die manier vinden de Vlaamsgezinden weinig weerstand, slinger de 'linkiewinkies' er anders ook op, dan hebben jullie aan het eind van dit jaar absolute meerderheid in stemmen op dit forum. :rofl: |
Ik overweeg alleszins om dat inderdaad te doen bij sommige mensen. In het begin vond ik dat ook best amusant, maar ik ben het beu geworden om twintig keer op een week te moeten vragen naar bewijzen voor beschuldigingen over nazisme.
|
part of the deal, lijkt me als je op een politiek forum zit waar verschillende politieke stromingen ondersteund worden. En niet iedereen is even subtiel, maar dat heeft weinig met rechts of links of BUB te maken: zowel rechts als linkse forumgenoten kunnen bot en ongenuanceerd uit de hoek komen.
Kom nou, wat is nu eigenlijk de reden van u aanwezigheid hier? Om te horen wat u wilt horen? Praat met uw vrienden, zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil niet zeggen dat ik derhalve alle rechtsgezinden op een negeerlijst ga zetten. Zou beter misschien een andere site zoeken als ik die neiging had. Dat alleen wil ik hiermee zeggen, zonder een discussie aan te gaan over wat rechts, wat links en wat vlaamsgezind is. Want het blijft tenslotte Koetjes en Kalfjes hier ;-) |
Citaat:
|
Voor mij is links of rechts ook geen probleem zolang dat ze belgië maar mee willen splitsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog niemand op mijn negeerlijstje staan. :-(
Ik ben wel al een paar keer uitgescholden door een BUBer, maar ook al enkele keren door de "politiek correcten". Als hun niveau te laag wordt kun je hen meestal wel nog gemakkelijk pareren. Als ze beginnen te schelden weet je dat ze geen goeie argumenten meer hebben en kan je je als morele winnaar beschouwen. |
Ik vind de BUB wel amuzant, maar sommige werken inderdaad ook op m'n zenuwen. Yann en Hans1 gaan wat te ver naar mijn mening, Yann met zijn fanatisme en Hans1 door zijn stomme slogans en one-liners die iedere discussie onmogelijk maken.
Niet alleen bij de BUB-kant, maar natuurlijk ook uit linkse en rechtse kant hebben we hier mee te maken; zoals die blinde stellingen dat vreemdelingen de oorzaak zijn van alle problemen, of dat alles wat rechts is fascistisch is. Het gaat er bij mij uiteindelijk niet om welke mening je hebt, ik vind het gewoon belangrijk dat er hier normaal gediscussiëerd kan worden. Ik zit ook op internationale fora waar de meningen nog veel verder uit elkaar liggen dan hier, maar daar is er tenminste wederzijds respect en wordt er geargumenteerd ipv loze slogans en persoonlijke aanvallen. Ook het onderwerp van discussie mag voor mijn part wat breder. Dat constante VB vs anti-VB gedoe zit me soms echt tot hier. Waarom 100% voor VB of 100% tegen VB zijn? Alsof alles zwart of wit is. Ik vind het behoorlijk kinderachtig hoe sommigen zo'n gebrek aan kritische geest hebben en alles uit hun eigen kamp goedpraten. |
Citaat:
|
BUB boycotten is onverstandig. Hoe bekender ze worden, hoe meer negatieve reclame voor België. Dat komt enkel Vlaanderen ten goede.
|
Wat een verdraagzaamheid toch ...
Wist niet eens van het bestaan van een "negeerlijst" (alweer iets bijgeleerd sé) en ben ook niet van plan hem te gebruiken ... "Zever" laat ik links liggen, ik zal wel mijn ingebouwde "negeerknop" gebruiken daarvoor ... Maar ik weiger mensen op basis van partij of standpunt op een lijst te zetten zodanig dat ik geen reacties van hen zie ... Zal wel aan mij liggen zeker? |
Citaat:
|
Mensen die zeggen dat tegen België zijn gelijkstaat met tegen God zijn moet je net aanmoedigen en heel veel laten spreken.
|
Zet ons aub allemaal op de negeerlijst. Zo hebben wij vrij spel.
Overigens ben ik in principe tegen zo'n lijst, maar ik heb er net PDC opgezet, omdat hij door zijn onophoudelijke persoonlijke aanvallen en bedreigingen het debat onmogelijk maakt. Als ik zoveel zou mogen schelden als ik wou, zonder beperkingen, zou ik hem niet negeren, maar nu ik me moet inhouden kies ik voor de makkelijkste weg ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be