![]() |
Full lockdown in 3 tot 6 weken
It's just a matter of time.... Ze hadden 7 maand om track & trace te regelen. 7 Maand om hun test regime op te starten en goed te doen draaien. 7 Maand om een 2de lockdown te vermijden.
7 maand verspild. |
Citaat:
En ze hebben geen tijd verloren, maar gewonnen. Testen op grote schaal kan onze infrastructuur niet aan en track & trace mag enkel op vrijwillige basis. |
Hadden ze niets gedaan dan gingen we het nauwelijks gemerkt hebben, 2000 extra doden vallen niet op.
|
Citaat:
|
Hoge politici die nog eens een lockdown afkondigen moeten volgende keer geen moeite meer doen op een stembiljet te gaan staan....:evil:
|
Citaat:
inderdaad. |
Citaat:
Er was maar één land dat meer testen deed als wij. |
Citaat:
Ze hebben geen RUGGEGRAAT. Als ze ZOUDEN "tous ensemble" serieuze maatregelen nemen, dan ZOU het voor allemaal hetzelfde zijn. |
Full lockdown trekt de economie niet meer.
Gaat niet gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Doden gaan volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou het niet geweest zijn mochten we geen maatregelen genomen hebben ? Jij komt af met 2000. Als je wenst te overdrijven, doe het dan tegoei hé. Ik zou 20 gezegd hebben. ;) |
Citaat:
|
keer,op keer,op keer zie ik in de reacties van zelfs mede-forummers het grote dilemma dat politici in het Westen niet meer opgelost krijgen maar wel moeten proberen mee tre werken.
Namelijk de onmogelijkheid om grote beslissingen ten goede van de maatschappij en/of de samenleving te nemen(hetgeen ze zouden moeten kunnen doen),waarbij ,laat ons geen illusies hebben,er brokken vallen bij een aanzienlijke minderheid. We zijn verworden tot een maatschappij waarbij ge-eist wordt van politici dat ze beslissingen nemen ten goede van zovele individuele problemen.Dat KAN niet steeds ten goede van de samenleving zijn.Er wordt door massas individuutjes niet aanvaard dat ze wel eens zouden kunnen behoren tot die "aanzienlijke minderheid" waarbij de brokken vallen... Het gaat zo ook niet,en die Covids crisis toont dat in gans West-Europa snoeihard aan.... En nu verwacht ik het argument teruggekaatst,jamaar als GIJ dat tegenkomt zult ge wel anders piepen... In onze democratie MAG ik piepen hé? Het oplossen van de Covids epidemie is: ze WOEDT al,gans het jaar,LAAT ze uitwoeden.... |
Citaat:
Maar beperking van bewegingsvrijheid zou er wel kunnen komen. Tweedeverblijven terug dicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be