![]() |
Eekhoorns - nieuw verkeersbord
Is dit nu echt nodig ?
![]() |
Citaat:
Je kinderen vergeven het je nooit. |
Ik heb onlangs een foto gezien op facebook over een verkeersbord dat waarschuwt voor ooievaars.
Tsja, moet dat, kikkers en padden helpen bij het oversteken? Mensen die niet graag zien dat een eekhoorntje plat gereden op de baan ligt? Maar als de mensen in de straat graag zo'n bord zien, waarom niet dan? Bij mij doet zo'n bord geen pijn. |
![]() Sri Lanka. |
Mijn straat:
![]() |
Citaat:
De Belgische staat is er een van overdaad. Onnodige uitgaven omwille van connecties. In feite is dit een vorm van corruptie. Ze gaan misschien zo'n paar duizend borden aankopen, plaatsen waar wat bomen staan en even later die bomen omdoen voor de bio milieu verbrandingsovens te voeden. Zou dat geen typisch Belgische Kafka zijn? Anderzijds hoop ik dat die borden kunnen dienen niet zozeer voor de weggebruikers te waarschuwen voor overstekende eekhoorns (boven hun hoofd) maar voor de kettingzaagbeheerders die naarstig op zoek zijn naar elke ziek, exotisch of kaprijp te verklaren boom. |
Verkeersborden :
iemand moet er zijn boterham aan verdienen: https://www.hln.be/ninove/opmerkelij...den~ad71cc555/ |
Citaat:
|
Citaat:
Als je in dergelijke zone zo'n dier tegen je voorruit (of waar ook) krijgt dan is dat voor jou rekening. Je was gewaarschuwd; Dit geldt ook voor andere "waarschuwingsborden". |
Citaat:
De verzekering zal toch moeten betalen (als je minstens een klein omnium hebt). |
Citaat:
|
Da's voor al die eikels op de weg ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die borden langs de weg staan, wat is dan de bedoeling: de diertjes beschermen of de bestuurders. De boodschap van een bord met een everzwijn of een hert is mij overduidelijk. Binnenkort nog borden met kikkers op, egels, ..... |
![]() Eekhoorns ... eenhoorns ... |
Citaat:
|
Voor liefhebbers van roadkill kan ik pelsen bezorgen van eekhoorns, wasberen, stinkdieren, possums en een enkel gordeldier.
|
Citaat:
Schijnt het. |
Citaat:
|
Citaat:
Te bewonderen vanop afstand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be