![]() |
Belgische politiek te laf tegen Vlaams Belang
"Houding tegenover Vlaams Belang onbegrijpelijk"
zo 05/12/04 - Franstalig België begrijpt niet waarom het Vlaams Parlement vorige week niet beslist heeft de dotatie van Vlaams Belang in te trekken. Dat werd duidelijk op de wekelijkse debatprogramma's op de RTBF en RTL-TVi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Waals minister Claude Eerdekens (PS) vond de reactie van de Vlaamse democratische partijen tegenover "een neo-nazistische partij die een band heeft met Hitler" maar zwakjes. De partij kan via gerechtelijke weg worden gestopt op basis van de Europese Conventie van de Rechten van de Mens, zo zei hij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CDH-voorzitster Joëlle Milquet (foto) stelde voor het debat te openen over een verbod in de grondwet op extremistische partijen. Alle Franstalige partijen willen in het federaal parlement een wet goedkeuren die de financiering van ondemocratische partijen verbiedt. Ze hebben gelijk ook! Er ontbreekt een leider die niet met z'n voeten laat spelen door het Vlaams Belang. Zolang die er niet is, kan het Belang blijven etteren. |
Citaat:
|
Op uw smoel in de buurt van mijn vuist! :twisted:
|
Als ik een Waal was zou ik de onmiddelijke splitsing van België eisen, dan zijn ze ten eerste van het VB af en ik ben zeker dat in een onafhankelijk Vlaanderen het VB minder zou scoren omdat het dan de Frantalige politici niet meer heeft die als grote stemmen trekkers voor het VB dienen ( zoals DiRuppo)
|
Citaat:
een gefrustreerde, domme vechtersbaas, zit waarschijnlijk met z'n dikke pens over de tafel en een pint in z'n hand dat te typen, genezend van z'n bloedneus en een blauw oog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij en ik zijn ook twee verschillenden hé.
Vandaar misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Verder nog iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De lafheid is dat men weigert het VB te laten mee regeren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be