Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Steeds meer (huis)vrouwen worden prostituee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255774)

Hypochonder 25 oktober 2020 11:16

Steeds meer (huis)vrouwen worden prostituee

Eerder deze week werd een man opgepakt die niets anders deed dan vrouwen zoeken op het internet die zich in de prostitutie storten omwille van financiële problemen. Hij had talloze slachtoffers gemaakt overal in Vlaanderen.

Hoe komt het dat onschuldige (huis)vrouwen zich zomaar in de prostitutie storten?

bembem 25 oktober 2020 11:22

Olala :rofl:

Rudy 25 oktober 2020 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9493268)
Eerder deze week werd een man opgepakt die niets anders deed dan vrouwen zoeken op het internet die zich in de prostitutie storten omwille van financiële problemen. Hij had talloze slachtoffers gemaakt overal in Vlaanderen.

Hoe komt het dat onschuldige (huis)vrouwen zich zomaar in de prostitutie storten?

Armoede.

dalibor 25 oktober 2020 11:24

Citaat:

Wat denk je zelf?

bembem 25 oktober 2020 11:25

en hete mannen :rofl:

reservespeler 25 oktober 2020 11:27

Citaat:

Vraag en aanbod!

Xenophon 25 oktober 2020 11:53

Citaat:

Op welke manier zijn vrouwen die vrijwillig in de prostitutie stappen een slachtoffer?

Rudy 25 oktober 2020 11:54

Citaat:

Waarvoor werd die kerel opgepakt ?

Mambo 25 oktober 2020 12:43

Vrouwen doen dat graag.

Mambo 25 oktober 2020 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9493279)
Olala :rofl:

Zie je nu how ze aan money geraken?

cookie monster 25 oktober 2020 13:07

Niet echt slim , maar ondanks het virus , zijn er die het risico willen nemen blijkbaar:
https://www.groene.nl/artikel/ik-wee...n-andere-keuze

Rudy 25 oktober 2020 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9493427)
Niet echt slim , maar ondanks het virus , zijn er die het risico willen nemen blijkbaar:
https://www.groene.nl/artikel/ik-wee...n-andere-keuze

In Nederland is sekswerk dus verboden:

Sekswerk is een contactberoep, en dus verboden, nu we er alles aan doen het coronavirus in te dammen. Maar zo werkt het niet, sekswerkers werven nu klanten via internet, en die melden zich volop. De sekswereld draait gewoon door. (citaat)

In België niet.

maddox 25 oktober 2020 13:27

Seks(werk) verbieden is hetzelfde als alcohol verbieden.
1000 wetten gaan gist ook niet laten stoppen met alcohol te maken.

kelt 25 oktober 2020 14:19

...bovendien wordt de reglementering aangaande aantal personen die deel mogen uitmaken van de "intieme bubbel" overtreden... :magniet:

Libro 25 oktober 2020 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9493455)
Seks(werk) verbieden is hetzelfde als alcohol verbieden.
1000 wetten gaan gist ook niet laten stoppen met alcohol te maken.

Prostitutie is op zich geen probleem. Pooiers en mensenhandelaars zijn de grote smet op het beroep: pak die hard aan (en met hard bedoel ik ook hard).

Pandareus 25 oktober 2020 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9493324)
Waarvoor werd die kerel opgepakt ?

De aanklacht is verkrachting.

Zucht 25 oktober 2020 15:10

Nu al de zomerfestivals geschrapt zijn.... Hoeveel jonge vrouwen hebben zich niet geprostitueerd op de festivalweide dit jaar ? :-P

maddox 25 oktober 2020 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9493584)
Prostitutie is op zich geen probleem. Pooiers en mensenhandelaars zijn de grote smet op het beroep: pak die hard aan (en met hard bedoel ik ook hard).

Exact mijn gedacht. Pooiers zijn gewoon een alternatief op brandverzekeringsagenten van de Maffia of aquariumverzorgers van de Triaden.

DewareJakob 25 oktober 2020 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9493321)
Op welke manier zijn vrouwen die vrijwillig in de prostitutie stappen een slachtoffer?

Goeie vraag.

Universalia 25 oktober 2020 17:32

Citaat:

Hééééél vroeger schreef ik in een ander draadje eens.

's Morgends krijgt u uw thermos en uw brooddoosje mee en uw vrouwtje wuift u nog even uit.

En dan is haar winkel from 9 to 5 open.

Was dat géén liedje 9 to 5 van Dolly. :-D

Ik hoop dat ik dat verkeerd zag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be