![]() |
Steeds meer (huis)vrouwen worden prostituee
Eerder deze week werd een man opgepakt die niets anders deed dan vrouwen zoeken op het internet die zich in de prostitutie storten omwille van financiële problemen. Hij had talloze slachtoffers gemaakt overal in Vlaanderen.
Hoe komt het dat onschuldige (huis)vrouwen zich zomaar in de prostitutie storten? |
Olala :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hete mannen :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen doen dat graag.
|
Citaat:
|
Niet echt slim , maar ondanks het virus , zijn er die het risico willen nemen blijkbaar:
https://www.groene.nl/artikel/ik-wee...n-andere-keuze |
Citaat:
Sekswerk is een contactberoep, en dus verboden, nu we er alles aan doen het coronavirus in te dammen. Maar zo werkt het niet, sekswerkers werven nu klanten via internet, en die melden zich volop. De sekswereld draait gewoon door. (citaat) In België niet. |
Seks(werk) verbieden is hetzelfde als alcohol verbieden.
1000 wetten gaan gist ook niet laten stoppen met alcohol te maken. |
...bovendien wordt de reglementering aangaande aantal personen die deel mogen uitmaken van de "intieme bubbel" overtreden... :magniet:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu al de zomerfestivals geschrapt zijn.... Hoeveel jonge vrouwen hebben zich niet geprostitueerd op de festivalweide dit jaar ? :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
's Morgends krijgt u uw thermos en uw brooddoosje mee en uw vrouwtje wuift u nog even uit. En dan is haar winkel from 9 to 5 open. Was dat géén liedje 9 to 5 van Dolly. :-D Ik hoop dat ik dat verkeerd zag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be