![]() |
App coronalert verplichten!
Men schiet hier graag op alles dat beweegt, behalve op het coronavirus.
Dat is wel duidelijk na de boete's aan die 5 jongeren die samen buiten iets aan het eten waren. Zou niet efficiënter geweest zijn dat deze 5 jongeren allemaal een groene coronalert konden aantonen, in de strijd tegen het bestrijden van het virus. Vandaar mijn vraag in een poll. te laat voor mijn poll :-( |
Van mij mag je dat verplichten en dan zal ik het ook installeren. ;-)
|
En een gratis iphone 12 voor wie zo geen apparaat heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft totaal geen zin meer om nog te testen, vooral om symptomatische patienten te testen (tenzij om een medische behandeling te bepalen). Gans de truuk was om de asymptomatische of presymptomatische patienten te beletten van het te verspreiden zonder dat ze het wisten (en dat in de grond dus niet wilden). Die vogel is gevlogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
worden ze beboet ben je ook boos de app werkt niet om veel redenen en nauwelijks iemand heeft 'm. nu, goed 1 of ander it-bedrijfje, familie van een minister, heeft een mooi centje verdiend zonder tegenprestatie |
Citaat:
|
Citaat:
Of kan dat zonder sm. ph. ? |
Citaat:
Nog iemand die ik ken heeft de app op zijn android telefoon gezet en zijn batterij was na 30 minuten leeg. Dus de app doet het niet goed op sommige apparaten. Ik vind wel dat men het moet aanraden en ik vind het ook je burgerplicht om het te doen. De app deelt geen locatiegegevens uit dus al die zever over privacy is ongegrond. Als je het wil verplichten moet de app eerst degelijk werken op ELKE telefoon. Ook oudere telefoons. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be