![]() |
De nieuwe maatregelen van de Vlaamse regering
![]() Opvallend: Joël vindt het weer niet ver genoeg gaan en de jeugd is verboden vanaf twaalf jaar. |
niks verrassends gezien...het gezeik rond het synchroniseren van de avondklok werd kort maar krachtig in de kiem gesmoord..
|
Jan Jambon heeft kort maar krachtig getoond dat hij met z'n ploeg doet wat er moet gedaan worden tegen dit "krachtig" virus.
|
De opvallendste uitspraak is dat 'de Lijn' gasboetes mag uitschrijven aan hun reizigers die zich niet aan de coronamaatregelen houden.
Daar stel ik mij toch vragen bij. Alsof sommige rebellerende 'jongeren' hunne pas gaan afgeven en 250 euro boete aanvaarden van een buschauffeur. |
Het had erger gekund.
|
Citaat:
Maar...jongeren zien die al aankomen van ver !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het heeft mss wél een afschrik voordeel. Maw, dat het menens is. Eerder dus een psychologische beslissing. |
Had al dagen eerder kunnen beslist worden, maar Jan Jambon wou nog even de Stoere Jan uithangen.
|
Citaat:
Meestal zijn die (bij ons toch) met 2. |
Alé, de vlaamse regering plooit nog maar eens voor het Waalse dictaat.
|
Citaat:
Ik stel het gewoon in vraag, niet meer dan dat. |
Citaat:
Waar haal je dat nu weer uit ? Heb je daar ergens en bron van ? |
Citaat:
Of ze nu a of b doen 't zal altijd wel ergens zo uitgelegd worden ;-) |
Citaat:
Dat de 2de golf overal in europa en in de VS uitbreekt is toch een goede indicatie? Je kan de toename van besmettingen wat afvlakken, maar dat is het dan ook. Maar laat ons vooral nog veel pleisters plakken die ons vele miljarden gaan kosten, het is toch om zeep zolang men de realiteit van een pandemie niet accepteert in een drukbevolkt land zonder dictatoriaal bewind. |
Citaat:
|
Citaat:
En of we voorbij het knikpunt zitten is hoogst onzeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Er bestaan nog altijd controleurs. |
Citaat:
De situatie daar is zeer ernstig. Ik zou als ik van u was niet meer spreken over zaken waar u niks van af weet. Onze ziekenhuizen staan ook voor grote problemen als we er nu niks aan doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be