![]() |
Ik snak zo naar Asia..........
Rond deze periode zat ik normaal gezien ergens in Z-O Azie.... meer bepaald Cambodia en/of Vietnam vermits ik dat echt wel eens wou gezien hebben.......... Vervolgens een tourke langs m'n geliefde Thailand en communistisch Laos met een eindstop via Taiwan & South Korea. Japan stond ook nog ergens op de agenda (moet dit echt nog gezien hebben tijdens m'n leven...). Maar nu uiteraard met #corona staat dit allemaal on hold.
#echtvoelmezoongelukkigyoucannotimagine #letthispleasebef*ckingover #Isomuchwanttogetthingsback'to-normal' #SoSad |
What's new?
![]() |
Het heeft weer aandacht nodig....
|
Hehe. Aah een hart onder de riem is dat wat je wil?
Geen klepel onder de riem. We moeten liegen dan? T komt allemaal goed, over paar weken weer vergeten, na regen komt zonneschijn. |
Asia:
![]() |
Argento?
![]() |
Haha, nice, Dademel.
:thumbsup: |
Citaat:
Shame on you ! :mrgreen: |
Citaat:
Dario is the best! :thumbsup: |
ga terug naar uw eigen land. En blijf daar :lol:
|
Citaat:
God weet wat ze de volgende keer gaan sturen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een geadopteerd en geïmporteerd geval .... Ze wisten daar toen al dat ze er vanaf moesten.. |
Citaat:
Ik vermoed dat dit Amerikaans Frans is. Sorry, niet negatief bedoeld. |
Citaat:
Hoe wil je nu dat er wordt gereageerd. Moeten we je veel succes wensen of moeten we medeleven betonen. Doe wat het beste voor u is, maar doe geen domme dingen. Ik heb hier elders reacties van je gelezen. Je bent intelligent, verstandig, zeker weten. Een beetje geduld misschien. Deze corona-zever gaat voorbij. Je bent nog jong genoeg om nadien iets nieuws te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Evenmin negatief bedoeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be