![]() |
Bart De Wever begrijpt niet dat restaurants moeten sluiten
De Wever, volgens wie het ecologisch nog nooit zo goed is gegaan als vandaag de dag, begrijpt nu ook niet waarom restaurants moeten sluiten.
Misschien kan hij eens een kijkje gaan nemen in onze ziekenhuizen. https://www.gva.be/cnt/dmf20201018_93111624 |
ziekenhuizen liggen vol met cafebazen, koks, obers, wc madammen en plongeurs
|
Citaat:
Restaurants zijn geen cafés. Het zijn eetgelegenheden met een drankje. Als cafés moeten sluiten dan nemen de restaurants de taak van de cafés over. Spijtig, maar wel menselijk. Als restaurants moesten doen wat ze altijd hebben gedaan dan was of is er geen reden om restaurants te sluiten. |
Citaat:
Wanneer 2 mensen aan een tafel zitten en praten met elkaar kan het virus overgaan en is de besmettingsketen een feit. En juist dat moet onderbroken worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je hebt de causaliteit tussen restaurants en zieke mensen in het hospitaal niet aangetoond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bart De Wever lijkt ook niet meer te begrijpen wanneer hij kan spreken en wanneer hij beter zijn mond houdt.
Hij is duidelijk op zijn retour. |
Citaat:
Maar eens gaat eten op restaurant, of tijdens een fietstochtje een dame blanche op een terras ..... gij begrijpt dat dat verboden moet worden? |
Citaat:
Je stikt gewoonweg van de warmte :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat deze lieden nu voor een tweede keer gestraft worden - zelfs al hebben ze aan alle opgelegde voorwaarden voldaan - is een aanfluiting. |
Citaat:
DE HORECA LOCKDOWN |
Citaat:
|
Citaat:
Dat leek mij toch een pak minder te zijn in die Griekse en Italiaanse restaurants die in feite niet veel meer zijn dan veredelde frituren ( maar dat smaakt me wel hoor:-)) In de laatste pizzeria waar ik ging eten maand geleden werden de regels eigenlijk met de voeten getreden. Ik had daar wel 10 pv kunnen uitschrijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be