![]() |
Het hoofdpunt morgen in het nieuws: Alle winkels overrompelt!
De nieuwe lock-down gaat in zondag op middernacht.
Wat wil zeggen dat 'iedereen' morgen en zondag een rush gaan inzetten op alles dat volgende week dicht moet. Ook al mogen de voedingswinkels open blijven, het was er vandaag al zeer druk. Maar wat met de al die winkels die morgen en mss zondag nog open zijn. ALLEN DAARHEEN! Omdat het waarschijnlijk de laatste keer zal zijn, dat je dit jaar daar iets kan gaan kopen. Het corona virus, kan dit weekend dus nog hoogtij vieren...:cry::roll: |
Citaat:
|
Ik kijk al uit naar Black Friday volgende maand.
|
Ik heb gisteren eten gehamsterd.
Van andere producten heb ik strategische voorraad. Ik heb me zoveel als praktisch doenbaar is onafhankelijk gemaakt van derden inclusief banken. Voor de rest doe ik net hetzelfde, ik passeer en stop soms eens bij de gesloten winkels die ik zou binnengaan bij open. Soms liggen er freebies. De eerste lockdown heeft me veel opgeleverd, zoveel dat het nog niet allemaal hersteld is. Het corona virus viert niks / trekt zich niks aan. Het is een pakketje bio/moleculen dat niet eens "leven" wordt genoemd. Het enige dat je "lockdown" door de Commies doet, is niet het virus maar burgers klooien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan nog altijd iets in mekaar knutselen voor je kinderen. Maar zoveel moeite doen voor je kinderen is er waarschijnlijk te veel aan. |
In Nederland zullen ze blij zijn.
De Belg mag blijven reizen; én haar winkels zijn dicht. En wat doet een mens anders, als er niets te doen is ... |
Citaat:
Pakken als het kan, voor men het je verbiedt. |
Er gaat weer een stormloop zijn op wc papier...
|
Ik gun het de winkels van harte.
Kennis van mijn ouders hebben de overschot van de kleding zomercollectie twv. €60.000 voor €1.500 aan een opkoper moeten verkopen. Als dat nu met de wintercollectie terug gebeurt, zal het boeken toe zijn. |
Citaat:
Het zullen dus weer de grote webwinkels zijn die met de winst gaan lopen ten koste van onze handelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de winkels zondag de deuren openen. |
Citaat:
Hoorde ik deze morgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat daar het spreekwoord...'je gat eraan vegen' vandaan komt.:-D Voor sommige luchtte het waarschijnlijk ook op dat ze hun gat konden afkuisen aan een Tindemans of een Karel Dillen bijvoorbeeld. :lol::lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be