![]() |
Als wat zou jij je identificeren?
Mensen die bang zijn om dood te gaan kunnen zichzelf als onsterfelijken identificeren. Hen wijzen op de sterfelijkheid van de mens moet dan strafbaar worden want dat kan hen verontrusten en zelfs beledigen.
Nog voorstellen? |
Als gepensioneerde in Florida. Hele dag cocktails hijsen in de tiki.
|
dood zijn is zo erg nog niet hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij zullen nog nooit gehoord hebben van de Hegeliaanse dialectiek. These antithese synthese. De toekomst voorspellen lijkt me wel wat. Zo is men snel rijk. Anderzijds moet het orakel van zuiver bloed zijn en niet omgekocht door duistere machten. Maar dat bestaat alleen in sprookjes. Zodanig moeten we roeien met de riemen die we hebben. Lady luck will smile on us. Volgende debriefing om 17:48u. -_- |
Citaat:
|
Citaat:
We zullen dat varkentje wel eens wassen. Tijd brengt raad. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Alle gekheid op een stokje. Dit broodje aap verhaal mag stoppen. Er zijn nog sprookjes te lezen in de bijbel. Bid voor het slechtste en hoop het beste. Ik zou mij identificeren als de wind, je hoort, voelt en hoort mij wel maar men ziet mij niet. -_- |
Citaat:
|
De enige overmens.
|
Aan de universiteiten wordt door honderdduizenden bullshitjobbers hard gewerkt om iedereen een andere genderidentiteit te kunnen aanbieden omdat iedereen speciaal is. Dit is een voorlopig kort lijstje, combineren mag in bepaalde gevallen:
AFAB Agender Aliagender AMAB Androgyne Aporagender Bigender Boi Butch Demiboy Demienby Demitrans Demigirl Dyadic Feminine-of-center Feminine-presenting Femme Female-to-male (FTM) Gender apathetic Gender binary Gender nonconforming Gender normative Gender presentation Gender questioning Gender variant Genderfluid Genderfuck Genderqueer Graygender Intersex Masculine-of-center Masculine-presenting Maverique Misgender Male-to-female (MTF) Multi-gender Bigender Trigender Pangender Polygender Neutrois Nonbinary Novigender Polygender Social dysphoria Stone butch Third gender Transfeminine Transgender or trans Transmasculine Transitioning Transsexual en ook nog: Two-spirit |
Ik kan me al levendig de jobadvertenties inbeelden waar ze m/v gaan moeten vervangen door a/b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y/z.
|
Ik mis "tetten" in de lijst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen idee wat daar allemaal op die lijst staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn teksten waarin men van het standpunt uit gaat dat als je op een (normale) manier sterft je dan volmaakt bent. In huidige Covid-19 zou ik er echt niet van verschieten dat er mensen zijn die denken: was ik maar al dood. :| 16 inzichten die u anders doen kijken naar de dood uit "De vragen van Proust" Naast bovenstaande is het misschien een aanrader het boek: "Over hoe graag mensen leven" van Wim Distelmans (oncoloog, zijn inzet voor de euthanasiewet en volwaardige palliatieve zorg en waardig sterven) eens lezen???? "Lang zullen we lezen?" In de gloria??? Toon Hermans zaliger vroeg zich eens af waar dat lag de gloria?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be