![]() |
Speculoos verdwijnt!
Paniek alom:
https://www.demorgen.be/nieuws/lotus...naam~b31b3510/ Citaat:
|
Ja, die biscoff ken ik al een tijdje. Maar goed, het is maar Lotus he. Dat is een beetje de McDo van de speculaas (hoezo, speculoos?).
|
En ik maar de Woke reden ervoor te zoeken. Wie voelt zich beledigd door "speculaas"?
|
Citaat:
Woehahaha. :lol: |
Citaat:
Speculoos is zonder de speciale kruiden die in speculaas zitten. Citaat:
|
Citaat:
Zou het dan toch waar zijn dat het Covid-19 ook de hersenen aantast? :roll: |
Citaat:
|
Sinds mijn geboorte heb ik altijd over speculaas horen spreken. Het woord speculoos ken ik wel, maar heb ik nooit weten gebruiken in spraak. 't is dus zeker ook Belgisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik sommige reclameboodschappen zie dan denk ik, wij zijn hier toch niet in Afrika? Donkere kindjes op de eerste rij in de reclameboodschappen zelfs bij de reclame voor K3 en de blanke kindjes op de achtergrond. Black & White, waarom black eerst in landen waar niets anders dan blanken wonen? Met bovenstaande teksten doe ik nu even belachelijk als al die anderen die woorden/zaken proberen in een andere context te zien. Véél zenders op TV zijn al aan de omvolking begonnen met VTM op kop. Welke woorden gaan wij binnenkort nog allemaal niet meer mogen gebruiken of welke feesten zullen er nog afgeschaft worden juist maar om een bende idioten, die hier niet eens moeten zijn met te plezieren? |
Wat een gedoe toch allemaal seg...
De koekjes blijven gewoon dezelfde, enkel de naam op de verpakking verandert. Paniek!!! Mensen die zich hier druk over kunnen maken ("Ik koop nooit nog Lotus!") hebben volgens mij gewoon geen leven. Anders heb je normaal wel andere dingen aan je hoofd om je druk over te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zouden wij er ons druk over maken, speculoos zelf maken, is niet eens zooooooo moeilijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik veronderstel dat Biscoff ook makkelijker als handelsmerk beschermd kan worden dan speculoos.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Es altaid speculoas gewijst, neh! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be