![]() |
'Einde' flashplayer
Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de regel ,al zien voorkomen in één of andere browser.
Adobe Flash einde van de ondersteuning op 31 december 2020 Dit even volledig terzijde zijnde ... |
Citaat:
Het was te verwachten. Met HTML5 kunnen videos worden afgespeeld zonder Flash Player. Toen ik een cursus webscripting volgde gebeurde dat met ActionScript, een scripting language gebaseerd op JavaScript en waarop Flash functioneerde. En dit juist op het moment waarop de tablet-wereld bye bye zei tegen Adobe Flash. Flash gebruikt te veel resources, de ActionScript moet vertaald worden naar JavaScript. Ik ben content dat het verdwijnt. |
Wie gebruikt Flash nog?
Vroeger veel gebruikt. Om online van die onnozele games te spelen in Flash gemaakt. |
Wel,het is nu zover..
Zoals enkele jaren geleden al aangekondigd is per 31-12-2020 de officiele ondersteuning van Flash door Adobe beeindigd.Al die toepassingen die nog Flash gebruiken (en het zullen er nog verrassend veel zijn...) hebben nu formeel "zombie-status" gekregen en mogen het aanzien dat de grote browsers op deze wereld hen zelfs niet meer zullen willen (kunnen) weergeven. https://www.theverge.com/2020/12/31/...-flash-is-dead |
Citaat:
Via de instellingen van je browser kan je alsnog flash blijven gebruiken mocht dat echt nodig zijn. Bvb in Google Chrome. Daar klik je met de rechter-muis knop op het slotje dat voor de URL komt te staan en daar kan je alsnog flash 'toestaan'. |
Citaat:
Bemerk dat deze ganse zaak reeds in 2015,door Adobe,voorafgekondigd was.... zombie modus dus.... Overigens,een eenvoudig bezoek aan de sites van de browsers (ook Chrome) leert dat het afgeraden wordt om er nog mee door te gaan... |
Citaat:
Maar velen dachten of denken dat je het vanaf 2021 helemaal niet meer zou kunnen gebruiken. Maar het kan (in geval van nood wel te verstaan) nog altijd. Dat was eigenlijk het enigste wat ik wou melden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be