Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de dees trekt terug :ole!!: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255926)

bembem 5 november 2020 00:38

de dees trekt terug :ole!!:

Elle est pas belle la vie :-):-):-):-):-)

(Wie lachte nu ook alweer met mijn bloempot..?) ;-):-P;-)

maddox 5 november 2020 00:41

Ik ben blij voor u.

bembem 5 november 2020 00:44

Also: ik ben de zuinigste van heel het blokje; die buurvrouw naast mij heeft zelfs een veelvoud op haar meter..... (& maar klagen dat ze niet toekomt; ha nee trek een extra pull/fleece aab he ipv de chauffage @vollebak.. dom mens). Haha! :-P:-P

bembem 5 november 2020 00:50

Ja ik ben echt trots op mezelf; nog geen 11€/maand verbruik.... faut le faire, ik had me er eerlijk gezegd niet aan verwacht, dacht dat het maar id 40eurokes ging zijn zoiets ^^

Nu ik heb sociaal tarief dus ik heb wel wat marge meaning dat moest het heel erg koud worden ik wel zo nu & dan m'n torentje aan zal zetten evenals m'n freshly bought electric blanket hehehe xD

Rudy 5 november 2020 00:56

Welke maatschappij is dat ?

bembem 5 november 2020 00:57

Eneco~

bembem 5 november 2020 00:57

.. zijn echt goed....

bembem 5 november 2020 01:01

Amai het geeft me flashbacks van toen ik nog bij Electrabel was; betaalde zo 80€/maand... met eens het 1ste jaar dat ik hier woonde id 500€ opleg met de jaarafrekening..... (ik had toen nog geen sociaal tarief & ook had ik geen benul dat die zo duur waren....)

#nooitmeerplusjamais!

maddox 5 november 2020 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506897)
.. zijn echt goed....

Denk je? Terug trekken betekend dat je in het laatste jaar €109,49 teveel hebt betaald, anders had je het niet teruggekregen.

Ik ben zo blij voor u, u hebt €109,49 geleend aan een firma die anders met plezier u in de kou had gezet, deurwaarders sturende die u het leven zuur hadden gemaakt.

Rudy 5 november 2020 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506900)
Amai het geeft me flashbacks van toen ik nog bij Electrabel was; betaalde zo 80€/maand... met eens het 1ste jaar dat ik hier woonde id 500€ opleg met de jaarafrekening..... (ik had toen nog geen sociaal tarief & ook had ik geen benul dat die zo duur waren....)

#nooitmeerplusjamais!

Ik verander elk jaar van contract via mijnenergie.be.
Dat loont de moeite.

bembem 5 november 2020 01:06

ic......

Xenophon 5 november 2020 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506907)
ic......

Bekijk het als een vorm van sparen.

Beter teveel betalen dan te weinig.

Marie van de koster 5 november 2020 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506900)

#nooitmeerplusjamais!

Ik was vroeger ook bij Electrabel, schandalig wat die durven vragen!
Ik ben overgeschakeld naar Essent en dat was de eerste jaren een enorm verschil! Maar sinds een jaar of 3 vind ik Essent toch ook duur worden, nog altijd beter dan Electrabel maar ik betaal toch veel teveel naar mijn zin.

Marie van de koster 5 november 2020 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506886)
Ja ik ben echt trots op mezelf; nog geen 11€/maand verbruik.... faut le faire, ik had me er eerlijk gezegd niet aan verwacht, dacht dat het maar id 40eurokes ging zijn zoiets ^^

Nu ik heb sociaal tarief dus ik heb wel wat marge meaning dat moest het heel erg koud worden ik wel zo nu & dan m'n torentje aan zal zetten evenals m'n freshly bought electric blanket hehehe xD

Ik heb gisteren een stommiteit gedaan. Normaal zet ik mijn thermostaat op 12° als ik ga slapen maar dat ben ik gisterenavond radikaal vergeten! Met de vrieskou stond mijn chauffage goed te draaien toen ik deze morgen opstond.
Stom! :roll:

Universalia 5 november 2020 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9507132)
Ik ben overgeschakeld naar Essent en dat was de eerste jaren een enorm verschil! Maar sinds een jaar of 3 vind ik Essent toch ook duur worden, nog altijd beter dan Electrabel maar ik betaal toch veel teveel naar mijn zin.

Zou dat een klantenlokmiddeltje geweest zijn die eerste jaren ...???

Marie van de koster 5 november 2020 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9507143)
Zou dat een klantenlokmiddeltje geweest zijn die eerste jaren ...???

Wie weet?

Dadeemelee 5 november 2020 11:36

En is Dees ook blij?

Rudy 5 november 2020 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9507132)

Ik verander elk jaar van energieleverancier via deze site : https://www.mijnenergie.be/

Je kan de gegevens personaliseren en elke maand een nieuwsbrief ontvangen met een overzicht van alle leveranciers met de prijs die je op dat moment zou betalen in functie van je verbruik.
Je ziet ineens waar je huidige leverancier zich in de rangschikking bevindt.
Het loont de moeite om dit de doen. Ook omdat er leveranciers zijn die een korting geven.
Het vraagt een tiental minuten om te veranderen van leverancier. Het enige wat je nodig hebt zijn de EAN-nummers vermeld op je afrekening.

Henri1 5 november 2020 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9506886)

U gebruikt electriciteit enkel en alleen om de vibrator op te laden ? :-)

Elio di Supo 5 november 2020 13:17

De Dees ... is dat verwant aan een daas?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be