![]() |
de dees trekt terug :ole!!:
Elle est pas belle la vie :-):-):-):-):-)
![]() ![]() (Wie lachte nu ook alweer met mijn bloempot..?) ;-):-P;-) |
Ik ben blij voor u.
|
Also: ik ben de zuinigste van heel het blokje; die buurvrouw naast mij heeft zelfs een veelvoud op haar meter..... (& maar klagen dat ze niet toekomt; ha nee trek een extra pull/fleece aab he ipv de chauffage @vollebak.. dom mens). Haha! :-P:-P
|
Ja ik ben echt trots op mezelf; nog geen 11€/maand verbruik.... faut le faire, ik had me er eerlijk gezegd niet aan verwacht, dacht dat het maar id 40eurokes ging zijn zoiets ^^
Nu ik heb sociaal tarief dus ik heb wel wat marge meaning dat moest het heel erg koud worden ik wel zo nu & dan m'n torentje aan zal zetten evenals m'n freshly bought electric blanket hehehe xD |
Welke maatschappij is dat ?
|
Eneco~
|
.. zijn echt goed....
|
Amai het geeft me flashbacks van toen ik nog bij Electrabel was; betaalde zo 80€/maand... met eens het 1ste jaar dat ik hier woonde id 500€ opleg met de jaarafrekening..... (ik had toen nog geen sociaal tarief & ook had ik geen benul dat die zo duur waren....)
#nooitmeerplusjamais! |
Citaat:
Ik ben zo blij voor u, u hebt €109,49 geleend aan een firma die anders met plezier u in de kou had gezet, deurwaarders sturende die u het leven zuur hadden gemaakt. |
Citaat:
Dat loont de moeite. |
ic......
|
Citaat:
Beter teveel betalen dan te weinig. |
Citaat:
Ik ben overgeschakeld naar Essent en dat was de eerste jaren een enorm verschil! Maar sinds een jaar of 3 vind ik Essent toch ook duur worden, nog altijd beter dan Electrabel maar ik betaal toch veel teveel naar mijn zin. |
Citaat:
Stom! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En is Dees ook blij?
|
Citaat:
Je kan de gegevens personaliseren en elke maand een nieuwsbrief ontvangen met een overzicht van alle leveranciers met de prijs die je op dat moment zou betalen in functie van je verbruik. Je ziet ineens waar je huidige leverancier zich in de rangschikking bevindt. Het loont de moeite om dit de doen. Ook omdat er leveranciers zijn die een korting geven. Het vraagt een tiental minuten om te veranderen van leverancier. Het enige wat je nodig hebt zijn de EAN-nummers vermeld op je afrekening. |
Citaat:
|
De Dees ... is dat verwant aan een daas?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be