![]() |
Wanneer komt lockdown nr 3
Kwestie van je planning op te stellen.
Ik schat voor de zomer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
domme vraag
|
Als de 65-plussers met medische voorgeschiedenis binnen blijven tot ze een vaccin krijgen hoeft er geen derde lockdown te komen :-D
|
Maart 2021 (inclusief Pasen)
Het offerfeest zal zoals in 2020 gewoon doorgaan. |
Citaat:
Onder uw posting staat een dom antwoord. :lol: |
Citaat:
|
lockdown twee wordt opgeheven net voor kerstmis zodat we in grote groepen opnieuw kunnen samen vieren (oa Eddie Khil)
Lockdown drie gaat in begin februari, net als er velen terugkeren uit skivakantie (oa Eddie Khil) lockdown drie wordt opgeheven midden april, zodat mensen terug op reis kunnen die maand (zoals oa Eddie Khil) |
Citaat:
Maar inderdaad,dergelijke evenementen behoeven een beetje doel,planning en repetitie. :-P |
Dus volgende zomer kunnen we terug op vakantie.
|
Citaat:
|
Maart-april hé.
Maar een lockdown is gewoon plezant. Veel minder druk op de baan, minder druk op het werk. Laat dit nog maar een tijdje duren. |
Mogelijks gaat lockdown 2 al tot in februari duren.
De studenten toch alvast. |
Citaat:
'n Mens zou beginnen denken dat de helft van de bevolking uitgestorven is. 'k Heb vandaag iemand horen zeggen, dat de enige plek waar ge 't virus niet kunt opdoen het kerkhof is. Ik vond het alvast 'n goeie tip voor iedereen die de laatste 8 maanden 'n nijdige slag van de molen smetvrees heeft opgelopen. |
Citaat:
En daarvoor zij we onze economie aan het opofferen. |
Lockdown? welke lockdown? Je mag nog overal naartoe, behalve 's nachts onderweg te zijn.
|
Citaat:
Dat kan moeilijk worden.:? |
Citaat:
Bron:https://www.hln.be/binnenland/interv...iest~a5a97f22/ Voor iemand van 70 jaar oud, en 1,80m lang is dat een gewicht van meer dan 81kg. Bron: https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/bmi Ik vrees dat er vele Belgen zijn met een BMI hoge dan 25. Wat is uw BMI? Hoger dan 25? Ikzelf zit rond 24. |
Citaat:
De gezondheid van alle burgers staat boven alles ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be