![]() |
Na intern onderzoek, nu ook klacht bij Comité P tegen Politie Anderlecht
|
Citaat:
En wat die belevenissen van die vrouwen betreft: eerst kregen ze te maken met typisch racisme en vrouwonvriendelijkheid van de bruine medemens, iets wat velen nog altijd weigeren als racisme te zien. En vervolgens kregen ze te maken met francofoon racisme, iets wat ook typisch is voor de regio Bruxelles. En zo worden Vlamingen derderangsburgers in hun eigen land. |
Ow shit, ik had het artikel nog niet volledig gelezen bij mijn vorige post: het gaat dus om allochtone politeagenten die hun allochtone vriendjes beschermen als zij hun boekje te buiten gaan... :roll:
|
'k Heb ook eens klacht neergelegd bij het het comité P omdat men mij in verband met een inbraak in de wagen niet in het Nederlands te woord wou staan. Ik kreeg aan de telefoon de niet mis te verstane boodschap "en Français ou rien du tout".
Uiteindelijk kreeg ik een brief van de hoofdcommissaris dat ik "het verkeerd begrepen had". Einde klacht. Sedertdien ben ik in Brussel niet meer geweest (2012) en ben dat ook nooit meer van plan. |
Citaat:
Verder staat Brussel hier te boek als zijnde: ausland. :| |
Citaat:
Dat hoor je zelfs in de Vlaamse rand, al sinds mensenheugenis. En nog zijn er mensen die beweren dat de Vlamingen de racisten en fascisten zijn. |
Citaat:
Leve Belgie... |
Citaat:
En dan zeggen ze dat je het van je vrienden moet hebben... Zwarte collaborateurs zijn het en niets anders... |
Citaat:
Leve Belgie... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gold voor alle personeel inclusief politiediensten. De toestand is met de jaren enorm achteruit gegaan op dat vlak. Niemand vraagt voor perfecte tweetaligheid maar een minimum aan respect en kennis is een must Dit is een regelrechte schande zoveel is zeker. |
Citaat:
|
Franstaligen gedragen zich als kolonialen. Vlamingen zijn de negers van la belziek.
En dat wordt nog erger, als er Franstalige immigranten aan te pas komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten wij die Belgische indoctrinatiemolen dan nog betalen met Vlaams belastingsgeld... Waar is de instantie die zou moeten toezien op de persvrijheid en zou moeten optreden tegen het misleiden van de bevolking??? Vreemd he, maar de kranten zijn zelf dader en rechter in die zaken... Zij beslissen zelf of ze het wel of niet goed doen... |
Citaat:
Als ik nu zo zie naar aanleiding van de Amerikaanse verkiezingen dat alle blokkers die ik ken of bezig zie op facebook Trump-vrienden zijn, en alle nva-ers Biden-fans, dan zegt dat toch iets. In ieder geval: voorlopig kan je mij (en voldoende andere nva-ers) niet overtuigen dat de nva-strategie niet de beste zou zijn. Dus nogmaals: beter je best doen. Staan roepen en tieren, met schuim op je mond, helpt niets. Wel toegegeven: Van Grieken timmert flink aan de weg. En nog meer toegegeven: de belgicistjes zoals kleine Croo en co, timmeren ook. In een richting die hen binnenkort niet zal bevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij zegt: Citaat:
Anders moet je je maar duidelijker uitlaten. En beste strategie waarvoor? Voor een onafhankelijk Vlaanderen, in goed nabuurschap met de rest van Europa, natuurlijk. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be