Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Nieuwe trend: twee mondmaskers boven elkaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255950)

araneus 7 november 2020 11:50

Nieuwe trend: twee mondmaskers boven elkaar

Ik zie het als maar meer, mensen die twee maskers boven elkaar dragen. Het past natuurlijk in het opbod aan maatregelen. Mensen gaan twee maskers dragen om uit te dragen dat ze het risico heel hoog inschatten.

Dit gaat duidelijk de verkeerde weg op. De meeste maskers werken al niet tot weinig, als ze correct gedragen worden. Velen dragen de maskers zelfs niet correct.

Hoe lang voor de angstige vlaming gaat eisen dat er twee maskers boven elkaar gedragen moeten worden.

Vette Pois(s)on 7 november 2020 12:25

das omdat het kouder aan het worden is

daiwa 7 november 2020 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9509417)
das omdat het kouder aan het worden is

:lol:

Mambo 7 november 2020 13:10

Dat is omdat ze al zes maand hun tanden niet meer gekuist hebben.

fransV 7 november 2020 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9509453)
Dat is omdat ze al zes maand hun tanden niet meer gekuist hebben.

veel de handen wassen !
maar de BTW verlagen op kraantjeswater daar spreekt enkel geen politieker over
zelfs de PVDA niet (hopelijk vergis ik me niet)
Och als men de mensen enkel met boetes in het gareel kunt houden dan is het triest gesteld met de top politiekers .

kelt 7 november 2020 15:52

Dat is omdat ze dan het bovenste mondmasker nooit moeten wassen...

slim gezien hé ?....

Erw 7 november 2020 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 9509397)
Ik zie het als maar meer, mensen die twee maskers boven elkaar dragen. Het past natuurlijk in het opbod aan maatregelen. Mensen gaan twee maskers dragen om uit te dragen dat ze het risico heel hoog inschatten.

Dit gaat duidelijk de verkeerde weg op. De meeste maskers werken al niet tot weinig, als ze correct gedragen worden. Velen dragen de maskers zelfs niet correct.

Hoe lang voor de angstige vlaming gaat eisen dat er twee maskers boven elkaar gedragen moeten worden.

Nog niet gezien, maar kan best gemist hebben, ik ben er wat op uitgekeken lol.
Wat me wel opviel is dat mondvodden plaatsgemaakt hebben voor sjaals. Maar dat heeft dan weer een plausibeler reden dan angst.

Ik zie eerder het omgekeerde:
- minder mondvodden voor neus en mond.
- minder mondvodden voor neus
- minder mondvodden voor mond en kin
- minder mondvodden voor mond.
- minder mondvodden voor kin.
- mondvodden gebruikt als zakvod.

De schoofzak 7 november 2020 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fransV (Bericht 9509523)
veel de handen wassen !
maar de BTW verlagen op kraantjeswater daar spreekt enkel geen politieker over
zelfs de PVDA niet (hopelijk vergis ik me niet)
Och als men de mensen enkel met boetes in het gareel kunt houden dan is het triest gesteld met de top politiekers .

BTW verlagen op 't spul om mijn zwembad te vullen? Goed idee!

De schoofzak 7 november 2020 21:52

Bij de periodieke controle bij mijn tandarts, toonde ze mij dat ze twee maskers boven mekaar droeg.
Ja, die hangt met haar gezicht wel echt boven de gezichten van al haar patiënten. En boren dat ze kan ...

Maar anders heb ik dat nog niet opgemerkt.

Wat heb ik dan wel opgemerkt? Mensen die hun masker dragen terwijl ze godmoederziel alleen in hun auto rijden.

Rudy 7 november 2020 21:59

Citaat:

Ik heb er nog niets van gemerkt, en ik kom nochtans veel op straat.

patrickve 8 november 2020 06:34

Citaat:

Ik heb dat ook gedaan, een enkel op mijn neus, en een ander enkel op mijn kin, om koffie kunnen te drinken met masker :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be