![]() |
Make Belgium Great Again !
Greater than ever before !
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Het unitaire België van weleer onder Leopold II.
|
Citaat:
![]() |
|
Henri heeft deze keer echt een punt.
Het is tijd dat we het Engels als officiële taal invoeren voor media, poltiek en officiële taal Brussel. Gedaan met dat gezeik rond taal dat onnodig veel geld kost. Het is zeldzaam dat ik jouw mening deel, maar deze keer maak je een sterk punt: Rendez la Belgique encore plus grande. Maak België weer groots. Make Belgium great again! Als het goed is mag het ook gezegd worden! |
Make Belgium Grate Again
|
Citaat:
|
Citaat:
Invoering van verplichte gedegen kennis van alle drie de landstalen voor iedereen. Indien die kennis er niet is is er geen toegang tot de sociale zekerheid. Een overgangsregeling van 3 jaar om iedereen de kans te geven de 3 landstalen te leren met een beperkte tussenkomst in de S.Z. Wie dat niet wil doen moet na 3 jaar vertrekken. |
Citaat:
Je bent heel streng... Ik zou zeggen : wie buist voor de 'derde landstaal' duits kan bonuspunten winnen ter compensatie als hij/zij voor de jury een lekkere witloop met hesp en kaas kan klaarmaken. Dat is tenslotte het ultieme bewijs van integratie en goed burgerschap. 8-) |
In goed Vlaams Engels moet het zijn : Make Belgium again great.
|
Again ?
Is België ooit groot geweest ? Je ziet het amper liggen op de wereldkaart. :lol: (wat beeldspraak, 'k weet het. ;) ) |
Citaat:
Normaal ga ik nooit vitten op taal- of tikfouten, maar deze was toch te skoon om te laten liggen. :lol: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we België nu eens groot maakten door Nederland te annexeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be