![]() |
Vlaams parlement verandert spelregels als verkiezingsuitslag hun niet bevalt
Tot zo ver ''wij gaan rekening houden met de stem van het volk''. :roll:
Citaat:
|
Ongehoord!
![]() |
Citaat:
Een democratie onwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens die VBer zou er op toezien dat positieve discriminatie ook aan bod komt bij unia, wat nu niet het geval is. In België is men zo verkrampt om niet eigen volk eerst te doen, wat ik niet racistisch vind en zelfs logisch, dat men het tegendeel doet. Namelijk eigen volk laatst. Je ziet dat enorm goed bij de toebedeling van sociale woningen bvb. |
Citaat:
Als er een democratische bevraging zou geschieden zie ik dik 25% van de Belgen voor de afschaffing van het centrum pleiten. |
Citaat:
Dus afschaffing van de maatschappij, zoals wij ze kennen. |
Citaat:
De belastingen zijn momenteel voor een groot deel afgeschaft. Je hebt tijdelijke werkloosheid, vrijstellingen van sociale bijdrage, betalingsuitstel BTW, afschaffing FAVV bijdrage, vrijstelling bedrijfsvoorheffing, .... Er wordt gesmeten met geld door hinderpremies, relance premies, overbrugginsrecht, doelgroepenbeleid, ... Enkel de rijken wil men nog belasten op hun effectenrekening. |
Unia gaat toch vervangen worden door iets ‘Vlaams’?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Gaat hij baas worden van de Vlaamse Unia? Mijn stem heeft hij. |
Tenzij de Vlaamse kindertuin van de verliezers alweer eens geen woord houdt natuurlijk (en met de NVA erbij zijn er al heel wat beloftes gebroken wat allicht de hilarische reactie van een forumdeelnemer verklaart) :
https://www.vlaamsparlement.be/over-...tstap-uit-unia Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De anti-Vlamingen zijn niet democratisch, tenzij het hen tijdelijk uitkomt. |
Citaat:
Den kan ik eens goed lachen: de Vlamingen die net hetzelfde beleid voeren als Unia (zelfde wetten!) en dan uitgescholden worden door extreem rechts. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be