![]() |
steeds meer jongeren worstelen met zichzelf
ok, het is een situatie die wij , als 50+ nooit meegemaakt hebben,
Maar anderzijds, 30 jaar geleden had NIEMAND een smart phone, had NIEMAND internet en toch huilen de 'jongeren' nu over eenzaamheid... wat voor een softe maatschappij met aandachtshoeren zijn wij geworden? |
Citaat:
|
Tja hoe had u gereageerd als men u in de fleur van uw leven had verplicht om in uw bed te gaan liggen en te wachten op een vaccin voor iets waar u niet eens ziek van wordt. Zoudt toch voor minder zot worden zeker.
|
Welke idioot denkt dat smartphones en internet eenzaamheid oplossen?
|
Citaat:
|
Oplossing : maatregelen beperken tot 65+
Voor de rest is het verkeer gevaarlijker dan corona... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is duidelijk een dwangmatige push naar het digitale, het moet zijn dat de dwingers daar voor zichzelf voordeel in zien.
|
Citaat:
Repeat. Er zijn hier nog enkele bossen waar je geen mondmasker aan moet bij het wandelen maar dat is het zo wat, wat kunnen die jonge gasten anders nog doen? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
#Teveel verwend that's for sure. For instance, in de Filipijnen ligt het zelfmoordcijfer het laagst, desondanks het gros vd bevolking er in (absolute) armoede leeft. In Belgie, waar iedereen zijn buikje vol kan eten voor de smartTV liggen ze te bleiten alsof het hun laatste dagen zijn. |
Citaat:
Wie smart-phones en internet ziet als realistische vervanging van echte sociale contacten heeft het behoorlijk mis. Sommige mensen houden van alleen zijn. Ik persoonlijk verkies zelfs het alleen zijn boven omringd te zijn door mensen. Maar veruit de overgrote meerderheid van de mensen zijn doodnormale sociale kuddedieren. Dit aandachtshoeren noemen gaat bot en domweg voorbij aan de aard van de mens. |
Citaat:
Zelfmoorden worden daar ook niet opgetekend als hier, ze rijden daar met hun brommers alsof ze zo vlug mogelijk dood willen. :roll: Dubbel zoveel verkeersdoden als hier. https://asiatimes.com/2020/04/a-vira...dal-filipinos/ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ik zelfmoord pleeg voor ik zo wordt, wat een triestig leven. Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook is het verdubbeld en ik vrees dezelfde cijfers hier. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be